Hero
alt text goes here

3 METŲ GARANTIJA*

Daugiau ramybės naudojantis mūsų 3 metų garantijos pasiūlymu

*Jis taikomas tik toliau nurodytiems produktams

*Taikomos tam tikros nuostatos ir sąlygos

Užregistruokite savo 3 metų garantiją

Įsigykite bet kurį iš mūsų atrinktų MAXIFY, „i-SENSYS“ ir „imageFORMULA“ spausdintuvų bei skaitytuvų ir galėsite būti ramūs su mūsų 3 metų garantija.

PATEIKITE PRAŠYMĄ DABAR

*Taikomos tam tikros nuostatos ir sąlygos

Akcijoje dalyvaujantys gaminiai

Įsigykite bet kurį iš mūsų atrinktų MAXIFY, „i-SENSYS“ ir „imageFORMULA“ spausdintuvų bei skaitytuvų ir galėsite būti ramūs su mūsų 3 metų garantija.

PIXMA

MAXIFY

„i-SENSYS“

„imageFORMULA“

DUK

Kaip sužinosiu, kad mano prašymas atidėtas dėl netikslios ar trūkstamos informacijos?

Sėkmingai internetu užregistravus „Canon“ garantijos pasiūlymą, jums el. paštu bus išsiųstas prašymo patvirtinimas, kuriame bus nurodytas jūsų prašymo numeris ir asmeniniai prisijungimo duomenys žiniatinklio svetainei, kurioje galite pasitikrinti savo prašymo būseną. Jei užregistravote netikslią informaciją, tai bus matyti šioje svetainėje, taip pat jums bus išsiųstas el. laiškas, pranešantis apie dar trūkstamą informaciją. Greičiausiai visą trūkstamą informaciją galite pateikti prisijungę prie šios žiniatinklio svetainės ir atnaujinę savo duomenis.

Kokių formatų dokumentus galima įkelti registruojantis ir ar ribojamas jų dydis?

Dėmesio! Jūsų įkeliamas failas neturi būti didesnis kaip 4 MB. Galite įkelti tik JPG, TIF ir PDF formato dokumentus.

Kokioms operacijoms / gaminiams šis garantijos pasiūlymas netaikomas?

Išimtys detaliai aprašytos nuostatų ir sąlygų dokumente. Apskritai išimtys yra tokios:
1. Gaminiai, kuriems akcija netaikoma. Išsamus tinkamų gaminių sąrašas pateikiamas ČIA
2. Už akcijos teritorijos ribų įsigytas gaminys
3. Perparduoti, atnaujinti arba perrinkti gaminiai, suklastoti gaminiai arba gaminiai, kurie kokiu nors būdu pažeidžia „Canon“ įmonių grupės intelektinės nuosavybės teises (pvz., įskaitant lygiagrečiuosius arba „pilkuosius“ gaminius, bet tuo neapsiribojant)

Ką reiškia interneto prašymo formos laukelis „Mokėjimo būdas“?

Čia klausiama, kokiu būdu įsigijote gaminį.

Kur yra gaminio serijos numeris?

Norėdami surasti serijos numerį, paspauskite ŠIĄ nuorodą „Kur rasti serijos numerį“, kur bus parodyta jo vieta ant jūsų gaminio (-ių). NESUPAINIOKITE serijos numerio su EAN / brūkšniniu kodu. Toliau nuotraukoje vaizduojamas EAN / brūkšninis kodas, kuris paprastai pateikiamas ant gaminio dėžutės šono, – tai NĖRA gaminio serijos numeris, kurį turite pateikti pagrįsdami savo prašymą. Serijos numeris nurodytas ant paties gaminio korpuso; lengviau rasite serijos numerį naudodamiesi ČIA pateikta nuoroda.

Kodėl negaliu prisijungti prie žiniatinklio svetainės naudodamas savo sekimo kodą?

Atminkite, kad prisijungimo informaciją reikia įvesti tiksliai, atsižvelgiant į didžiąsias ir mažąsias raides.

Problemos, kylančios mėginant registruotis internetu:
– Jau kurį laiką mėginu užsiregistruoti, bet sistema man neleidžia to padaryti
– Vis gaunu pranešimą „nepatvirtinta“
– Bandžiau pateikti prašymo formą iš naujo, bet tai nepadėjo.
DAUGELIU atveju šie keblumai yra ne žiniatinklio svetainės gedimas, bet susiję su įrenginiu, iš kurio mėginate prisijungti prie žiniatinklio svetainės, t. y. su mobiliuoju / išmaniuoju telefonu, „Apple mac“ kompiuteriu ar kitu įrenginiu. Kreipkitės patarimo į gaminio, kurį naudojate, gamintoją. Jei tarp pateiktų dažnai užduodamų klausimų neradote atsakymo į savo klausimą, galite kreiptis į mus toliau nurodytu el. pašto adresu arba, jei jūsų klausimas skubus, galite paskambinti mums telefono numeriu +370 5214 0624 arba apsilankyti „Canon“ techninės pagalbos puslapyje.

Ką daryti, jei negaliu užregistruoti savo prašymo internetu?

Jei negalite naudoti registracijos internetu ir internetinės formos, kreipkitės į „Canon“ klientų aptarnavimo tarnybą numeriu +370 5214 0624 ir užsisakykite popierinę registracijos formą.

Kokie yra skirtingi garantinių paslaugų lygmenys?

Grąžinimas gamintojui:
Jeigu garantiniu laikotarpiu gaminyje atsiranda gamybinio pobūdžio gedimas, jis turi būti grąžintas į „Canon“ patvirtintą remonto įstaigą, kurioje jį nemokamai sutaisys „Canon“ įgalioti technikai. Atlikus remonto darbus, gaminys bus grąžintas jums.


Vietoje:
Jei garantiniu laikotarpiu atitinkamame gaminyje atsiranda gamybinio pobūdžio gedimas, garantinio aptarnavimo vietoje paslauga bus suteikta vienu iš šių būdų:

  • Remontas vietoje (atliekamas techninio specialisto)
  • Pakeitimas vietoje (atliekamas kurjerio)

Jei reikia daugiau informacijos apie skirtingas garantines paslaugas ir jei norite peržiūrėti visas garantijos nuostatas ir sąlygas, spustelėkite čia.

Kaip pateikti akcijos garantinių paslaugų prašymą?

Jei jums reikalingos pratęstos ir (arba) pagerintos garantinės paslaugos, teikiamos pagal šį pasiūlymą, kai jūsų prašymas bus patvirtintas, kreipkitės į vietinę „Canon“ techninės pagalbos tarnybą ir būkite pasiruošę:


a. Pateikti visą įrenginio / spausdintuvo modelio pavadinimą ir serijos numerį*;
b. Patvirtinti kompiuteryje įdiegtą operacinę sistemą – jei tai taikoma;
c. Patvirtinti savo kontaktinius duomenis, įrenginio / spausdintuvo adresą ir savo el. pašto adresą;
d. Pateikti gaminio pirkimo ir suaktyvintos akcijos garantijos pasiūlymo įrodymą, nurodytą patvirtinimo el. laiške, jums atsiųstame po garantijos registracijos (-ų) internetu;
e. Pateikti aiškų gedimo apibūdinimą ir atlikti diagnostiką pagal gaunamus patarimus;
f. Vykdyti visus pagrįstus pagalbos tarnybos nurodymus, kad galėtumėte gauti garantines paslaugas.

* Jei reikia pagalbos, kaip rasti serijos numerį, spustelėkite čia.


Užregistruokite savo 3 metų garantiją

Įsigykite bet kurį iš mūsų atrinktų MAXIFY, „i-SENSYS“ ir „imageFORMULA“ spausdintuvų bei skaitytuvų ir galėsite būti ramūs su mūsų 3 metų garantija.

PATEIKITE PRAŠYMĄ DABAR

*Taikomos tam tikros nuostatos ir sąlygos