Daugelio šiandieninių produktyviausių fotografų ir turinio kūrėjų gyvenimas kardinaliai pasikeitė pakeitus įrangą į „Canon EOS R“ sistemą. 2018 m. pristatytų EOS R sistemos beveidrodinių fotoaparatų ir RF objektyvų asortimentas nuolat auga. Tai reiškia, kad visada galima atsinaujinti į puikų modelį: nuo kompaktiško APS-C jutiklio „Canon EOS R100“ iki „EOS R6 Mark II“ – hibridinio viso kadro flagmano.
Čia keturi profesionalūs fotografai dalijasi įspūdžiais, kaip savo karjerą ir įgūdžius pakėlė į naują lygį pakeisdami įrangą į EOS R sistemą. Kiekvienas vaizdų kūrėjas yra unikalus ir specializuojasi skirtingose srityse, tačiau EOS R sistemos rinkinys apjungia technologiją ir naudojimo universalumą, suteikdamas fotografams visas funkcijas, kurių reikia norint klestėti ir tobulėti.
Kaip keturi profesionalūs fotografai ir turinio kūrėjai tobulėjo naudodami EOS R sistemą
Verity Milligan – gamtos ir kraštovaizdžių fotografija
JK įsikūrusi Verity Milligan geriausiai žinoma dėl mistinių kraštovaizdžių fotografavimo. Po ketverių produktyvių metų savo „Canon EOS 5D Mark IV“ ji pakeitė į EOS R sistemą. „Įvairių adapterių asortimentas lėmė „EOS R5“ pasirinkimą“, – pasakojo ji. „Automatinio fokusavimo funkcijos leidžia sklandžiai nustatyti fotoaparatą bet kokiam tos dienos darbui. Tai itin tinka žmonių fotografavimui. Veidų aptikimo ir sekimo AF metodas yra vienas iš mano mėgstamiausių režimų.“
Verity visada ieško stulbinamų kompozicijų, o jos dažniausiai naudojama „EOS R5“ funkcija yra 2,1 mln. taškų keičiamo apžvalgos kampo skystųjų kristalų jutiklinis ekranas. „Tai, kad galiu apversti, pasukti ar manipuliuoti beveik bet kokiu kampu, kurio man reikia, yra labai naudinga ir man padėjo tobulėti fotografijoje“, – sakė ji.
Ją taip pat sužavėjo RF objektyvų asortimentas. „Viską pakeitę objektyvas „Canon RF 28-70mm F2L USM“. Dėl fiksuotos diafragmos ir galimybės fotografuoti naudojant f/2 diafragmą visame diapazone, galiausiai jis pakeitė visus EF fiksuoto židinio nuotolio objektyvus, kuriuos turėjau.“ Verity dabar nusižiūrėjo „Canon RF 70-200mm F2.8L IS USM“ objektyvą. Be to, į įrangos krepšį pridėjus „Canon RF 15-35mm F2.8L IS USM“ objektyvą, ji galės išplėsti židinio nuotolio diapazoną abiem kryptimis.
Diana Millos – mados ir kelionių fotografija
Nuolat keliaujanti ir kurianti prabangių kelionių turinį, Diana Millos turi su savimi nešiotis fotoaparatą. 2022 m. ji atnaujino savo fotoaparatą į „Canon EOS R10“ dėl jo kompaktiško dydžio bei spartaus automatinio fokusavimo. „Su „Canon EOS 7D Mark II“ pasiekiau puikių rezultatų, bet ne taip paprastai ir greitai, kaip su „EOS R10“, kuris tobulai sufokusuoja kiekvieną nuotrauką“, – ji dalijosi patirtimi. „Esu apsėsta akių aptikimo technologija ir nebegaliu be jos gyventi.“
„EOS R10“ paveldėjo tą pačią „Dual Pixel CMOS AF II“ sistemą, kurią turi aukštesnės klasės EOS R sistemos fotoaparatai, pvz., „EOS R3“. Fotoaparatas taip pat gali sufokusuoti iki -4 EV, todėl Diana gali daryti ryškias nuotraukas prietemoje. „Fotografuojant nuo saulėtekio iki saulėlydžio ir tyrinėjant ištisas valandas, geriausia turėti lengvą įrangą“, – sakė ji. „EOS R10“ telpa rankinėje ir leidžia man neišsiskirti, todėl kiti nesuvokia, jog su tokiu mažu fotoaparatu darau nuostabias nuotraukas.“
Diana mėgsta fotografuoti plataus kampo perspektyva, todėl pakeitus fotoaparatą, jai keisti turimų EF objektyvų nereikėjo. „Vis dar galiu naudoti savo „Canon EF 50mm f/1.8 STM“ ir „Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM“ objektyvus su „EOS R10“ naudodama „Canon“ tvirtinimo adapterį EF-EOS R ir jie veikia puikiai“, – sakė ji. Jei ieškote šių objektyvų RF atitikmenų, galite rinktis iš „Canon RF 50mm F1.8 STM“ ir „Canon RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM“. Diana iki šiol turi tik vieną RF objektyvą – „Canon RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM“ rinkinio objektyvą – bet fotografuodama kelionę Sevilijoje naudojo kitus RF objektyvus ir sako, kad negali atsidžiaugti nuotraukų ryškumu.
„EOS R10“ gali tiesiogiai transliuoti, ypač „YouTube“, o vaizdo įrašų turinio kūrimas yra dar vienas būdas, kuriuo pasinaudodama Diana išaugino savo sekėjų skaičių. „Jis suteikia galimybę man filmuoti HD ir 4K raiškomis bei pasiekti neįtikėtinų rezultatų“, – sakė ji. „Rekomenduoju tai kiekvienam kūrėjui. Be to, dėl viso kadro galimybių noriu pridėti „Canon EOS R6 Mark II“.“
„EOS R50“ taip pat yra puikus pasirinkimas, jei norite filmuoti aukštos kokybės vaizdo įrašus savo socialinių tinklų kanalams. Mūsų patogiame vadove rasite pagrindinius „EOS R50“ ir „EOS R10“ skirtumus, kurie padės jums priimti teisingą sprendimą.
Andres McNeill – gatvės ir komercinė fotografija
Įsikūręs Glazge, Škotijoje, Andres McNeill užsiima komercine fotografija, taip pat fotografuoja portretus ir sportą, tačiau jis turi aistrą gatvės fotografijai, kuriai naudoja dramatišką architektūrą kaip foną. Jis mėgsta prisiminti bandytą seno draugo „Canon“ DSLR ir kaip jam patiko jį laikyti rankose. „Fotoaparatas „Canon EOS 400D“ buvo mano pirmasis fotoaparatas, todėl visur jį nešiojausi su savimi, kai mokiausi fotografuoti“, – dalijasi patirtimi jis. „Man patiko „Canon EOS M50“ dėl dar mažesnio dydžio, puikaus automatinio fokusavimo ir fantastiškos vaizdo įrašų kokybės.“
Andres perėjo prie „Canon EOS R“ sistemos , kai panorėjo tapti profesionalu. Viso kadro „Canon EOS R5“ ir „Canon EOS R6“ iškart leido jam sutelkti dėmesį į apšvietimą ir kompoziciją. „Galimybė sekti objektų akis ir veidus gatvėje kardinaliai viską keičia, nes man suteikia galimybę sutelkti dėmesį į kitus kadrų aspektus“, – sakė jis. „Patikimas automatinis fokusavimas ir didelė fotografavimo serijomis sparta yra būtina dirbant su profesionaliais sportininkais.“
Abu fotoaparatai turi 5 ašių integruotą vaizdo stabilizatorių (IBIS), kuris su suderinamais objektyvais gali pasiekti iki 8 padalų, todėl Andres gali dirbti prastai apšviestose vietose be trikojo. „Galimybė fotografuoti naudojant ilgą išlaikymą, kai fotoaparatas laikomas rankose, gatvės fotografijai yra neįtikėtina“, – sakė jis.
Andres turi RF ir EF objektyvų rinkinį, bet palengva perėjo tik prie RF. „Man patinka mažas objektyvo „Canon RF 50mm F1.8 STM“ dydis, nes jis puikiai tinka gatvės fotografijai, o sparti f/1.8 diafragma puikiai tinka fotografuojant prietemoje, nes man patinka fotografuoti prieblandoje ar naktį“, – aiškino jis. „Kitas mano naudojamas objektyvas yra „Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM“, kuris yra puikus universalus objektyvas. Jis labai patogus, nes galima naudoti nuo plataus 24 mm kampo iki 105 mm, ypač gatvės fotografijoje. Man patinka užfiksuoti platų kadrą, tada priartinti tą pačią sceną ir užfiksuoti kitą vaizdą.“ Andres taip pat naudoja „Canon RF 100mm F2.8L MACRO IS USM“, kuris, jo teigimu, yra neįtikėtinai ryškus. „Tai yra mano dažniausiai naudojamas objektyvas produktų fotografijai ir profesionaliam darbui, kuriam reikalingas detalumas“, – priduria jis.
Tačiau Andres sako, kad jo darbinis objektyvas yra „Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM“. „Naudoju jį renginiams, vestuvėms ir gatvės fotografijai“, – sakė jis. „Geriausias derinys – 24–70 mm židinio nuotolio diapazonas su sparčia f/2.8 diafragma.“
Chris Priestley – komercinė fotografija
Londone įsikūręs režisierius, videografas ir fotografas Chris Priestley kuria aukščiausios klasės vaizdus socialiniams kanalams ir prekių ženklams visame pasaulyje. Jis nuolat kelia kartelę savo turiniui ir fotoaparatams. „Mano rinkinys padeda pasiekti didelio biudžeto rezultatų“, – sakė jis.
Chris kylant karjeros laiptais, taip pat didėjo klientų reikalavimai. „Manęs nuolat buvo prašoma pateikti 4K vaizdo įrašus ir aukštesnės kokybės nuotraukas spausdinimui, kai rinkoje pasirodė „EOS R5“, – sako jis. „Todėl atėjo laikas atsinaujinti.“
Jis dažnai fotografuoja ir filmuoja vienu metu, o hibridinis „EOS R5“ užtikrina bekompromisį veikimą abejose srityse. „EOS R5“ gali fotografuoti 8K 30 k./s sparta. Man to dar nereikia, bet aš reguliariai naudoju viso kadro 4K 120 k./s“, – sakė jis.
„EOS R5“ 45 MP jutiklis yra didžiulis privalumas ir daugiau nei dvigubai didesnis nei jo ankstesnio DSLR. „Tais atvejais, kai negaliu kontroliuoti savo objekto, ne visada turiu galimybę tobulai kadruoti“, – tęsia jis. „Didesnė skiriamoji geba suteikia man galimybę perkomponuoti kadrus baigiamojo apdorojimo metu ir vis tiek pateikti aukštos kokybės vaizdus.“
Ženkite kitą žingsnį fotografijos kelionėje
Daugeliui „Canon EOS R“ sistema iš naujo apibrėžė, ką reiškia būti fotografu ir kūrėju. Ši sistema gali augti kartu su jumis – nesvarbu, ar žengiate pirmuosius žingsnius vaizdo tinklaraščių kūrimo srityje, ar bandote patekti į profesionalų fotografijos pasaulį ir ieškote kito savo „darbinio arkliuko“.
Susiję gaminiai
-
EOS R10
Pereikite į naują fotografijos ir vaizdo kūrimo lygį naudodami beveidrodinį EOS R sistemos fotoaparatą su APS-C dydžio jutikliu. -
EOS R8
Pereikite prie viso kadro nuotraukų bei vaizdo įrašų ir įgyvendinkite savo kūrybines ambicijas. -
EOS R6
Nesvarbu ką fotografuojate ir kaip – su EOS R6 patirsite tokias kūrybines galimybes, kurios anksčiau atrodė neįmanomos. -
EOS R5
Pamirškite viską, ką iki šiol žinojote apie beveidrodinius fotoaparatus. Bekompromisis fotoaparato EOS R5 veikimas iš esmės pakeis tai, kaip fotografuojate ir kuriate filmus. -
RF 28mm F2.8 STM
Plonas, lengvas plokščiasis objektyvas kelionėms ir gatvių fotografijai, pasižymintis universaliu 28 mm židinio nuotoliu ir greita f/2,8 maksimalia diafragma. -
RF 28-70mm F2L USM
Ypač greitas ir šviesus 28-70 mm f/2 L serijos objektyvas sukuria įspūdingus rezultatus net esant prastam apšvietimui. -
RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Puikus kasdienis objektyvas viso kadro beveidrodinį fotoaparatą naudojantiems fotoentuziastams. RF 24–105 mm F4-7.1 IS STM, kurį yra paprasta naudoti, yra lengvas, kompaktiškas ir pasirengęs suteikti jūsų fotografijoms visai kitą lygį. -
RF 50mm F1.8 STM
Kompaktiškas, tylus ir lengvas 50mm RF fiksuoto židinio nuotolio objektyvas su plačia f/1.8 diafragma tobulai tinka jūsų kūrybinei vizijai atskleisti. -
RF 70-200mm F2.8L IS USM
Būtinas objektyvas profesionalų lygio artinančių objektyvų trejete – „RF 70-200mm F2.8L IS USM“ tobulai tinka naujienų, sporto ir kelionių reportažams.