Stephen padarė šios seniai užmirštos valčių stoginės nuotrauką lankydamasis Anglesyje, Velse. „Kai pamačiau šią valčių stoginę, sudomino grublėta durų tekstūra, detalės ir kontrastas su labai tamsiais jūrų dumbliais apačioje. Yra tiek daug pilkos spalvos atspalvių, tada galėčiau įsivaizduoti baltus debesis virš jos“, – pasakoja jis. Fotografuota fotoaparatu „Canon EOS R6“ su tvirtinimo adapteriu „Canon Mount Adapter EF-EOS R“ ir objektyvu „Canon EF 16-35mm f/4L IS USM“; nuostatos: 16 mm, 4 sek., f/7.1 ir ISO100. © Stephen McNally
Stephen McNally yra įvaldęs nespalvotą fotografiją nustačius ilgą išlaikymą, yra surengęs ne vieną parodą, o jo potraukis šiam žanrui bėgant metams tik didėjo. Kadangi dirba kirpėju, fotografija priverčia jį išeiti į lauką, ieškoti naujų vietų, išvysti pažįstamas vietas naujomis akimis ir suteikia jam didžiulį pasitenkinimą.
Daugelis pasirenka nespalvotą fotografiją, nes ji gali pabrėžti dramatizmą per kontrastą ir atspalvius. Spalvų nebuvimas priverčia pažvelgti į nuotrauką kitaip ir sutelkti dėmesį į kompoziciją, objektą ir formą. Sujunkite juodą ir baltą spalvas su ilgu išlaikymu ir atsiras intriga. Stephen sako: „Fotografija naudojant ilgą išlaikymą sukuria nežemišką pasaulį, kurio akis nemato, bet fotoaparatas gali užfiksuoti.“
Šiame straipsnyje sužinosime, kaip vystėsi Stephen darbas ir kodėl jis taip entuziastingai nusiteikęs dėl technikos.