Meninės fotografijos srities fotografas Chris Ward dažnai grįžta į tą pačią vietą, pvz., prie šio medžio į pietus nuo Linkolno, Anglijoje, kad užfiksuotų, kokį poveikį vaizdui gali turėti dangaus sąlygos ir lauke pasodinti augalai. „Čia dangus buvo be debesų, miglotas, matyti ražienos, likusios neseniai nuėmus derlių“, – pasakoja jis. Chris pereksponavo dangų ir lauką, kad gautų aiškesnę kompoziciją. „Neigiama erdvė padeda išskirti medį, o gyvatvorė tampa aiškia horizonto linija, atskiriančia dangų ir lauką.“ Fotografuota fotoaparatu „Canon EOS R6“ ir objektyvu „Canon RF 24-105mm F4L IS USM“; nuostatos: 105 mm, 1/330 sek., f/11 ir ISO100. © Chris Ward
Spalvų suvokimas tampriai susijęs su emocijomis. Yra psichologinių teorijų apie tai, kaip skirtingos spalvos veikia mus. Įvairiose kultūrose tai skiriasi, tačiau dažnai manoma, kad žalia arba mėlyna ramina, o raudona arba oranžinė stimuliuoja ir, matyt, net verčia mus jaustis alkanus! Šios idėjos turi įtakos tam, ką pasirenkame dėvėti, kaip puošiame savo namus ir, kalbant apie fotografiją, vaizdams, kuriuos užfiksuojame.
Tačiau ne visi spalvas suvokia vienodai. Didžiojoje Britanijoje įsikūręs vaizduojamojo meno srities fotografas Chris Ward gimė turėdamas deuteranopiją – jam sunku matyti žalios spalvos atspalvius. Jis pastebėjo, kad jo regėjimas daug geriau nei kitų žmonių pritaikytas atpažinti smulkias detales, subtilius kontrastus ir įvairias tekstūras: tai padeda jam kaip vienspalvių vaizdų specialistui.