Siūloma įranga nespalvotai fotografijai
Dramatiški juodai balti vaizdai dažnai būna kontrastingi. Dėl to svarbu, jog fotoaparatas turėtų didelį dinaminį diapazoną, kad būtų galima išlaikyti detales tiek ryškiose šviesiose srityse, tiek tamsiuose šešėliuose. Neatsižvelgiant į megapikselių skaičių, viso kadro fotoaparatas paprastai užtikrina didesnį dinaminį diapazoną nei APS-C modelis, todėl tokie fotoaparatai kaip „Canon EOS RP“, „EOS R6“ ir „EOS 6D Mark II“ veikia ypač gerai. Tačiau apkirpto jutiklio fotoaparatai, tokie kaip „Canon EOS M50 Mark II“ ir „PowerShot G7 X Mark III“, gali užtikrinti puikias nespalvotas nuotraukas, nepaisant fiziškai mažesnių vaizdo jutiklių.
Visi šie fotoaparatai gali fiksuoti vaizdus RAW kokybės režimu su 14 bitų spalvų gyliu. Tai įgalina daug didesnį dinaminį diapazoną nei 8 bitų JPEG režimas, o tai suteikia daug daugiau laisvės keisti ryškumą ir didinti kontrastą redaguojant vaizdus programoje, pavyzdžiui, DPP.
Visuose šiuose fotoaparatuose esantis vaizdo stilius „Monochrome“ (vienspalvis) turi papildomų privalumų, nes fotografavimo etape galite pritaikyti skaitmeninius filtrus, pvz., geltoną, oranžinį, žalią arba raudoną, kad palaipsniui padidintumėte debesuoto mėlyno dangaus kontrastą ir dramatiškumą. Taip pat galimi tonavimo efektai, pvz., Sepija, kuri sukuria senoviškai atrodantį vaizdą. Beveidrodinių fotoaparatų pranašumas yra tas, kad fotografuodami galite peržiūrėti filtrų ir tonavimo efektus tiesiai vaizdo ieškiklyje. Jei fiksuojate tiesioginio vaizdo režimu, peržiūra taip pat galima DSLR fotoaparato galiniame ekrane.
Bet kokioEOS beveidrodinio ar DSLR sistemos fotoaparato pranašumas yra tas, kad galite sumontuoti geriausią objektyvą konkrečiam fotografijos scenarijui. Kintamo židinio nuotolio objektyvai, tokie kaip „Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM“ ir „RF 24-105mm F4L IS USM“, suteikia laisvę fotografuoti naudojant įvairiausius židinio nuotolius nekeičiant objektyvų. Tačiau „greitesni“ fiksuoto židinio nuotolio objektyvai, tokie kaip „Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM“, „RF 50mm F1.8 STM“ ir „RF 85mm F2 MACRO IS STM“, įgalina didesnį užrakto greitį esant silpnam apšvietimui, kad galėtumėte sustabdyti judesį tiek daug nedidindami ISO nustatymo; tai tinka nespalvotai fotografijai, nes iki minimumo sumažina vaizdo triukšmą. Taip pat gaunamas mažesnis lauko gylis, leidžiantis scenoje izoliuoti pagrindinį objektą ir sumažinti apkrauto fono blaškymą.
Stiprūs juodai balti vaizdai dažnai turi labai smulkių detalių ir sodrių tekstūrų. Siekiant tai išlaikyti, kai fotografuojama laikant rankose, didelis privalumas gali būti vaizdo stabilizavimas. Visi „Canon IS“ objektyvai, išvardyti pirmiau, turi optinio vaizdo stabilizavimo funkciją, o du „Macro IS“ objektyvai turi „hibridinį“ vaizdo stabilizatorių, kuris išlaiko didesnį efektyvumą fotografuojant stambiu planu. „Canon EOS R6“ turi 5 ašių IBIS (integruotą vaizdo stabilizatorių), kuris suteikia iki 8 stabilizavimo padalų, naudojant su suderinamu objektyvu. „EOS R6“ taip pat padeda padidinti ryškumą net sudėtingiausiuose kadruose, naudojant naujos kartos automatinio fokusavimo sistemą.