Produkto priežiūra ir remontas

Sužinokite viską, ką reikia žinoti, apie produkto siuntimą priežiūrai ar remontui. Tai apima remonto centro suradimą, žingsnius, kuriais reikia vadovautis, siekiant suorganizuoti priežiūrą ar remontą, ir DUK pasirinkimą siekiant padėti rasti atsakymą į bet kokius jūsų turimus klausimus.

Canon Camera

Paslaugų atlikimo termino informacija

Gauname daug užklausų, tad šiuo metu šiek tiek vėluojame atlikti remontą bei suteikti paslaugas, todėl nėra fiksuoto remonto atlikimo termino (išskyrus mūsų CPS klientams).


Užklausos gali būti apdorojamos per vidutiniškai 3 savaites ar ilgiau: tai priklauso nuo dalių prieinamumo ar technikų užimtumo. 


Todėl jei paslaugos užklausa nėra skubi (t.y. nėra gedimo) rekomenduojame apsvarstyti galimybę išsiųsti produktą vėliau. 


Norime užtikrinti, kad mūsų „Canon“ profesionalios techninės priežiūros / gamyklinis techninės priežiūros centras skiria visus galimus išteklius ir imasi ryžtingų veiksmų, kad kaip įmanoma greičiau pašalintų sutrikimus. 


Esame įsipareigoję užtikrinti, kad techninės priežiūros paslaugų ir remonto užklausos būtų vykdomos kiek įmanoma greičiau, ir norėtume jums padėkoti už jūsų kantrybę, kol mes stengiamės pašalinti šį sutrikimą. 


Norėdami gauti daugiau informacijos, lankykitės šiame puslapyje. Jeigu jums reikia skubaus palaikymo arba nerimaujate dėl konkretaus savo atvejo, susisiekite su mumis – mūsų palaikymo komanda visada yra pasiruošusi padėti.

Techninės priežiūros ir remonto procesas

Jei kyla problemų su produktu, apsilankykite „Canon“ palaikymo svetainėje, kad pasiektumėte naudotojo vadovus, atsisiunčiamą medžiagą, DUK ir kitą naudingą trikdžių šalinimo informaciją.

Sukūrus paskyrą, tampa lengvesnis užklausų pateikimo procesas, taip pat gaunama papildomų privalumų.

Jei esate įmonė, tiesiog spustelėkite žemiau esantį mygtuką [ĮMONĖ] ir užregistruokite paskyrą / prisijunkite prie jos ir pateikite užklausą.

Jei esate vartotojas, galite sukurti „Canon“ paskyrą arba inicijuoti užklausą spustelėdami žemiau esantį mygtuką [VARTOTOJAS].



2 personen die geconcentreerd elkaars werk bekijken

Jūsų paprašys užpildyti formą. Siekdami užtikrinti, kad jūsų produktas (-ai) būtų suremontuotas (-i) / atlikta jo (jų) techninė priežiūra ir greitai jums grąžintas (-i), pateikite kaip įmanoma daugiau informacijos.

Atliekant šį veiksmą jums bus teikiami nurodymai ir būsite informuoti apie paslaugos teikimo vietą, kuri gali būti „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centras, mūsų „Canon“ gamyklos centras arba jūsų produkto (-ų) „Canon“ įgaliotasis techninės priežiūros parteris.



Jūsų užsakymo suvestinėje bus pateikta visa išsami užklausos informacija. Ją turėtumėte pateikti kartu su įranga. Atspausdinkite užsakymo suvestinę ir atsiųskite ją kartu su produktu (-ais), kad galėtume patvirtinti jų gavimą, taip pat gautume visą informaciją, kurios mums reikia jūsų užklausai tvarkyti.

Jei užsakymo suvestinės atspausdinti negalite, susisiekite su mumis, kad gautumėte daugiau pagalbos.



Nusiųskite (arba atvežkite) savo produktą (-us) į reikiamą techninės priežiūros paslaugų teikimo vietą; įsitikinkite, kad jis (jie) saugiai ir patikimai supakuoti.

Žr. toliau pateikiamus DUK, jei norite sužinoti, kaip saugiai supakuoti produktą (-us). Saugiai nesupakavus, transportavimo metu galima dar labiau pažeisti.



Mūsų komanda susisieks su jumis, jei mums reikės jūsų patvirtinimo norint atlikti tolesnius veiksmus. Gausite el. laišką su instrukcijomis, kaip sekti užklausos būseną, be to, galite pasiekti savo paskyrą ir joje rasti atnaujintą informaciją.

Jei pateikėte užklausą paslaugai suteikti mūsų techninės priežiūros partneriui, jų veiksmai gali būti kitokie.



Critical document Gov hero

Siekiame susisiekti su jumis kaip įmanoma greičiau. Remiantis jūsų užklausa, jie bus arba išsiųsti jums, arba paruošti pasiimti iš mūsų.

Jei reikia, kad jūsų produktas (-ai) būtų gražinti jums skubos tvarka, apsvarstykite galimybę prenumeruoti CPS (jei esate įmonė) arba užklausoje pridėti skubiai teikiamas paslaugas (atsižvelgiant į prieinamumą).

Jei pateikėte užklausą paslaugai suteikti mūsų techninės priežiūros partneriui, jų veiksmai gali būti kitokie.



Remonto pradėjimas

Remontuoti nereikia, man reikia…

Techninė priežiūra

Pasirūpinkite, kad įranga veiktų visu pajėgumu

Naujinimai

Padidinkite pasirinktų produktų našumą

Skubiai teikiamos paslaugos

Jei skubate, siūlome pasinaudoti jutiklių valymo paslauga „Kol laukiate“ (angl. „While-You-Wait“) ir galimybe atlikti techninę priežiūrą greičiau.

Techninės priežiūros pradėjimas

Techninės priežiūros ir remonto procesas

Kiekvienoje šalyje galimi nedideli vietiniai skirtumai, todėl siūlome patikrinti savo gyvenamosios šalies palaikymo puslapius naudojant mūsų šalies parinkiklį.

  • Visų pirma siūlome žiūrėti mūsų gaminių palaikymą, kur rasite informacijos, galinčios padėti išspręsti problemą. Pasirinkę savo gaminį, galėsite pasiekti dažnai užduodamus klausimus, naudotojo vadovus, tvarkykles, programinės ir aparatinės įrangos atsisiuntimus.

    Arba galite užsakyti remontą, kaip aprašyta toliau.

  • 1 Kreipkitės dėl techninės priežiūros arba remonto

    Naudodami mūsų „Canon“ internetinį techninės priežiūros ir remonto portalą pateikite užklausą nuėję į Arrange a Service (Užsakyti techninę priežiūrą) arba Arrange a Repair (Užsakyti remontą).

    Pagal nurodymus turėsite atlikti tam tikrus veiksmus, kad pateiktumėte visą reikiamą informaciją (t. y. užklausos tipą, gedimo informaciją, pirkimo įrodymą ir kt.), ir į savo užklausą galėsite įtraukti papildomų gaminių (jei reikia).

    Jums bus nurodyta, kur kreiptis techninės priežiūros dėl savo gaminio – į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą arba „Canon“ įgaliotąjį techninės priežiūros partnerį. Atminkite, kad „Canon“ įgaliotieji techninės priežiūros partneriai yra nepriklausomos organizacijos ir veikia pagal savas taisykles. Taigi, prieš jiems siunčiant bet kokius gaminius techninei priežiūrai ar remontui, siūlome su jais susisiekti dėl išsamesnės informacijos.

    Atsižvelgiant į jūsų gaminį, galime jus nukreipti į savo palaikymo komandą, kad jums suteiktų tolesnę pagalbą.


    2 Pateikę savo techninės priežiūros ir (arba) remonto užklausą, išspausdinkite savo Užsakymo santrauką, kad ją grąžintumėte su gaminiu.

    Pateikę užklausą, galite išspausdinti savo Užsakymo santrauką ir kopiją gausite el. paštu (jei prireiktų išspausdinti vėliau). Jūsų Užsakymo santraukoje bus nurodyta išsami jūsų užklausos informacija ir ją reikėtų pateikti su gaminiu siunčiant į techninės priežiūros vietą („Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą arba „Canon“ įgaliotajam techninės priežiūros partneriui). Tada techninės priežiūros vieta galės patvirtinti jūsų gaminio (-ių) gavimą ir jie turės visą jūsų užklausai apdoroti reikalingą informaciją.


    3 Įsitikinkite, kad gaminys saugiai supakuotas transportuoti

    Siųsdami gaminį į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą arba mūsų „Canon“ įgaliotajam techninės priežiūros partneriui nesudarote sutarties su Canon, taigi Canon neprisiims jokios atsakomybės už jokius transportavimo metu patirtus nuostolius ar žalą.

    Rekomenduojame saugiai supakuoti gaminį. Naudotojo vadove ieškokite siuntimo instrukcijų, kadangi jų nesilaikant transportuojant galima dar labiau sugadinti gaminį. Atsižvelgiant į gaminio vertę, galite norėti siuntą apdrausti. Taip pat turite galimybę asmeniškai pristatyti gaminį (-ius) į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą arba „Canon“ įgaliotajam techninės priežiūros partneriui.


    4 Išsiunčiau savo gaminį techninei priežiūrai arba remontui – kas toliau?

    Kai gaminys buvo išsiųstas į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą:

    Gavus, jūsų gaminys (-iai) bus užregistruotas (-i) mūsų sistemoje ir jums bus išsiųstas gavimą patvirtinantis pranešimas.

    Kai jūsų užsakymas bus apdorotas ir gaminys (-iai) įvertintas (-i), mes arba tuojau pat vykdysime jūsų užklausą (pagal mūsų Techninės priežiūros ir remonto sąlygas) arba, jei reikia, susisieksime su jumis prašydami patvirtinimo, jog galime imtis darbų (t. y. Pasiūlymo dėl laiko ir kainos atveju).

    Užsakymo priėmimas ir techninės priežiūros bei remonto sutarties įvykdymas įvyksta, kai pradedame prašomą techninę priežiūrą ar remontą, nebent jums pranešėme, kad nepriimame jūsų užsakymo. Saugosime jūsų sutarties sąlygas, o jūs su užsakymo patvirtinimu gausite jų kopiją.

    Galėsite naudotis mūsų „Canon“ internetiniu techninės priežiūros ir remonto portalu, kad patikrintumėte savo užklausos būseną ir, kai reikės, susisiektumėte su „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centru.

    Kai gaminys buvo išsiųstas „Canon“ įgaliotajam techninės priežiūros partneriui:

    Atminkite, kad „Canon“ įgaliotieji techninės priežiūros partneriai yra nepriklausomos organizacijos ir veikia pagal savas taisykles ir procesus. Taigi, prieš jiems siunčiant bet kokius gaminius techninei priežiūrai ar remontui, siūlome su jais susisiekti dėl išsamesnės informacijos.

    Atminkite: anksčiau nurodyta informacija pateikiama tik klientų informavimo tikslais ir nėra laikoma sutartimi tarp „Canon“ ir kliento. Konkrečios „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centro arba „Canon“ įgaliotojo techninės priežiūros partnerio sąlygos ir nuostatos yra viršesnės už bet kokią šiame puslapyje pateikiamą informaciją.

Techninės priežiūros ir remonto DUK

  • Jei jums reikalingos techninės priežiūros paslaugos, susijusios su jūsų „Canon“ gaminiu, „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrai gali pasiūlyti įvairių fiksuotos kainos paslaugų galimybių, atsižvelgiant į jūsų gaminį (-ius):

    Jei esate įmonė:

    • kad galėtumėte pateikti techninės priežiūros paslaugų prašymą „Canon“, turite turėti aktyvią verslo įmonės paskyrą.
    • Galite užsiregistruoti įmonės paskyrą arba prisijungti, jei jau turite tokią paskyrą.
    • Prisijungę prie įmonės paskyros, eikite į dalį „Parama“, kur jums bus nurodyta, kaip pateikti prašymą gauti paslaugas.

    Jei esate vartotojas:

    Mūsų „Canon“ įgaliotieji techninės priežiūros partneriai gali pasiūlyti panašias arba lygiavertes paslaugas.

  • Jei jūsų „Canon“ gaminys sugenda, mes jums siūlome techninės priežiūros vietų (kurios apima „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrus ir „Canon“ įgaliotuosius techninės priežiūros parterius), kurios pataisys jūsų gaminį pagal originalias „Canon“ specifikacijas, tinklą.

    Jei esate įmonė:

    • kad galėtumėte pateikti techninės priežiūros paslaugų prašymą „Canon“, turite turėti aktyvią verslo įmonės paskyrą.
    • Galite užsiregistruoti įmonės paskyrą arba prisijungti, jei jau turite tokią paskyrą.
    • Prisijungę prie įmonės paskyros, eikite į dalį „Parama“, kur jums bus nurodyta, kaip pateikti prašymą gauti paslaugas.

    Jei esate klientas:

    Visos mūsų tinklo techninės priežiūros vietos gali priimti remontui pristatant paštu / per kurjerį arba asmeniškai.

    Kai jūsų gaminiui taikomas „Canon“ komercinės garantijos pasiūlymas, bet koks remontas jums bus atliktas nemokamai (taikomos sąlygos ir nuostatos, kurias rasite mūsų garantijų centre). Jei jūsų gaminiui netaikomas „Canon“ komercinės garantijos pasiūlymas, už visus remonto darbus reikės mokėti.

    Arba jūs kaip vartotojas galite pasinaudoti įstatymo numatytomis teisėmis, apimančiomis prekių pardavimą, ir galite susisiekti su pardavėju, iš kurio įsigijote gaminį, ir aptarti bet kokias palaikymo galimybes, kurias jis gali suteikti.

  • Jei baigėsi jūsų „Canon“ komercinės garantijos galiojimas arba ji netaikoma dėl gedimo pobūdžio, „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrai gali pasiūlyti įvairių mokamų remonto galimybių, atsižvelgiant į jūsų gaminį (-ius):

    • Fiksuotos kainos taisymas: prieš savo gaminį (-ius) siunčiant į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą, jums bus nurodyta fiksuota kaina. Ši fiksuota kaina siūloma, kai gedimus sukėlė įprastas nusidėvėjimas, ir apima visų reikalingų atsarginių dalių, darbo ir siuntimo atgal kainą. Nustačius, jog defektą nulėmė kitos aplinkybės (pvz., smūgis ar skysčių padaryta žala), mes su jumis susisieksime ir pateiksime Pasiūlymą dėl laiko ir kainos.
    • Remonto limitas: galite nustatyti Remonto limitą (t. y. maksimalų remonto mokestį) prieš siųsdami savo gaminį (-ius) į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą, tačiau vis tiek bus taikoma minimali suma. Tai bus laikoma jūsų įgaliojimu mums atlikti remonto darbus ir nebus pateiktas joks pasiūlymas. Jei remontą galima atlikti už mažesnį mokestį, nei nurodytas Remonto limitas, turėsime sumokėti mažesnę sumą. Pateiktas Remonto limitas gali nulemti greitesnį remonto atlikimą ir jūsų remontui nebus taikomas atmetimo mokestis (taikomas jums paprašius Pasiūlymo dėl laiko ir kainos).
    • Pasiūlymas dėl laiko ir kainos: galite prašyti Pasiūlymo dėl laiko ir kainos. Atvykus į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą, šiuo tikslu bus atlikta techninė diagnostika. Tada mes jums pateiksime pasiūlymą su numatomomis jūsų gaminio (-ių) remonto išlaidomis, ir, prieš pradedant bet kokius remonto darbus, jūs galėsite šį pasiūlymą priimti arba atmesti. Jei atmesite mūsų pasiūlymą, gali būti taikomas atmetimo mokestis patikros išlaidoms padengti.

    Visoms mūsų Mokamo remonto galimybėms taikomos mūsų Techninės priežiūros ir remonto sąlygos.

    Jei remontą ruošiatės atlikti pas „Canon“ įgaliotąjį techninės priežiūros partnerį, jis taip pat jums galės pasiūlyti Mokamą remontą. Tačiau tikslios jums taikomos galimybės gali skirtis ir joms taikomos „Canon“ įgaliotųjų techninės priežiūros partnerių sąlygos ir nuostatos.

  • Įsitikinkite, kad jūsų gaminys yra saugiai supakuotas, ir savo Naudotojo vadove ieškokite konkrečių siuntimo instrukcijų, taikomų jūsų turimam modeliui.

    Jei tinkamai neparuošite gaminio (ir pakuotės), gabenant gaminys gali būti dar labiau sugadintas ir todėl gali būti nebetaikoma „Canon“ komercinė garantija.

    Prieš siunčiant spausdinimo gaminius rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:

    • NEIŠIMKITE iš spausdintuvo rašalo galvutės (-čių), rašalo (-ų) arba dažų. Jei nepaisysite šio nurodymo, galite sugadinti spausdintuvą ir gali nustoti galiojusi „Canon“ komercinė garantija.
    • Kai spausdinimo galvutė (-ės), rašalas (-ai) ar dažai vis dar įdėti į spausdintuvą, paspauskite mygtuką ON, kad išjungtumėte maitinimą, po to atjunkite maitinimo laidą.
    • Atjunkite visus kabelius. Kartu su spausdintuvu negrąžinkite jokių kabelių, nebent jūsų būtų paprašyta tai padaryti.
      • MEGATANK (G, GM ir GX serijos) modelių atveju skaitykite spausdintuvo internetinį vadovą (kurį rasite čia) ir ieškokite skyriaus „Spausdintuvo remontas“, jei reikia papildomos informacijos apie transportavimo veiksmus, kuriuo būtina atlikti norint tinkamai suaktyvinti transportavimo funkcijas (pvz., rašalo vožtuvų svirtelę, karietėlės stabdiklius ir t. t.).
    • Iš spausdintuvo išimkite visą popierių.
    • Įstumkite arba uždarykite visus popieriaus išvesties dėklus, kasetes, galinių tiektuvų dangčius, dokumentų dangčius ar dokumentų tiekimo dėklus.
    • Tinkančia lipnia juostele pritvirtinkite visus dangčius prie spausdintuvo, po to įdėkite spausdintuvą į plastikinį maišą.
      • Rekomenduojame naudoti lipniąją dažymo juostą ar į ją panašią. Nenaudokite juostos, nuo kurios lieka likučių (pvz., rudos pakavimo juostos, lipnios juostos „Sellotape“ arba lipnios remontinės juostos „Duct Tape“).
    • Supakuokite spausdintuvą jo originalioje dėžėje ir pakuotėje, jei vis dar ją turite, apkamšykite spausdintuvą, kad jis nejudėtų dėžėje.
    • Arba, jei originalios dėžės ar pakuotės nebeturite, įdėkite spausdintuvą į dvigubą (storą) dėžę ir apkamšykite burbuline plėvele, kad jis nejudėtų dėžėje.
    • Į dėžę su gaminiu įdėkite savo Užsakymo santrauką.
    • Dėžę užklijuokite tvirta plėvele. Kad būtų saugiau, apačią ir viršų užklijuokite dvigubu sluoksniu.
    • Supakavę, NEPAKREIPKITE dėžės su spausdintuvu ir nepaverskite jos ant šono ir neapverskite. Jei nepaisysite šio nurodymo, gabenant gali pratekėti rašalas ir dar labiau sugadinti spausdintuvą.
    • Kad padėtumėte kurjeriui gabenimo metu tinkamai tvarkyti spausdintuvą, taip pat rekomenduojame dėžę paženklinti taip:
      • ŠIA PUSE AUKŠTYN, kad spausdintuvo apačia būtų apačioje.
      • Taip pat paženklinkite ženklais TRAPUS GAMINYS arba ELGTIS ATSARGIAI.

    Išsamesnės informacijos apie rašalinio spausdintuvo parengimą transportavimui žr. spausdintuvo internetiniame vadove (kurį rasite čia) ir ieškokite skyriaus „Spausdintuvo remontas“ arba „Spausdintuvo gabenimas“.

    Siunčiant fotografavimo ir filmavimo gaminius, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:

    • Prieš supakuodami išsaugokite visus nustatymus (jei reikia), nes remontuojant gali reikėti atkurti gamyklinius jūsų gaminio nustatymus.
    • Išimkite visus priedus, tokius kaip baterijos, atminties kortelės, baterijų krovikliai, kabeliai (nebent susiję su gaminio gedimu).
    • Įsitikinkite, kad ant savo produkto uždedate korpuso / objektyvo dangtelį ir fotoaparato / kameros korpusus bei objektyvus pakuojate atskirai (t. y. neprijungtus), kad apsaugotumėte juos transportavimo metu. Atminkite, kad atlikę remonto / priežiūros darbo nemokamai nesuteiksime naujo korpuso / objektyvo.
    • Supakuokite gaminį (-ius) originalioje dėžėje ir pakuotėje, jei vis dar ją turite, apkamšykite gaminį, kad jis nejudėtų dėžėje.
    • Arba, jei originalios pakuotės nebeturite, įdėkite gaminį (-ius) į dvigubą (storą) dėžę ir apkamšykite burbuline plėvele arba popieriumi, kad jis nejudėtų dėžėje.
    • Į dėžę su gaminiu įdėkite savo Užsakymo santrauką.
    • Dėžę užklijuokite tvirta plėvele. Kad būtų saugiau, apačią ir viršų užklijuokite dvigubu sluoksniu.
    • Kad padėtumėte kurjeriui gabenimo metu tinkamai tvarkyti gaminį, taip pat rekomenduojame dėžę paženklinti taip:
      • ŠIA PUSE AUKŠTYN, kad gaminio apačia būtų apačioje.
      • Taip pat paženklinkite ženklais TRAPUS GAMINYS arba ELGTIS ATSARGIAI.

  • Jei gaminį išsiuntėte į „Canon“ profesionalių paslaugų centrą, remonto ar paslaugos prašymo būseną galite patikrinti toliau nurodytais būdais.


    Jei savo gaminį išsiuntėte „Canon“ įgaliotajam techninės priežiūros partneriui, susisiekite su juo tiesiogiai.

  • Mažai tikėtinu atveju, kai po remonto jums vis dar kyla problemų, kreipkitės į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą, kadangi garantuojame remontą be defektų (laikantis mūsų Techninės priežiūros ir remonto sąlygų).

    Jei savo gaminį išsiuntėte „Canon“ įgaliotajam techninės priežiūros partneriui, susisiekite su juo tiesiogiai.

  • Rekomenduojame, kad remontą atliktų tik „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrai, kadangi norint saugiai sutaisyti jūsų gaminį, gali reikėti specialių įrankių ir programinės įrangos.
    Vis dėlto, jei tai būtina, originalių „Canon“ atsarginių dalių galima įsigyti per „Canon“ atsarginių dalių platintojus, nurodytus toliau:

    Tik įmonėms:
    EET Group

    Įmonėms ir privatiems klientams:
    Overall

  • Įsipareigojame užtikrinti tvarų mūsų gaminių palaikymą kiek įmanoma ilgiau. Kai „Canon“ nutraukia kokio nors gaminio pardavimą, siekiame užtikrinti atsarginių dalių prieinamumą šiais laikotarpiais:

    ASORTIMENTAS MODELIS METAI
    DSLR EOS 1D serija, EOS 5D serija 7
    Kitos EOS serijos 5
    BEVEIDRODINIAI EOS R serija 7
    EOS M serija 5
    OBJEKTYVAI EF – L serija, RF – L serija, DO serija, TS-E serija ir CN-E serija 7
    Visos kitos objektyvų serijos 5
    BLYKSTĖ Visi „Speedlite“ modeliai 5
    KOMPAKTINIS FOTOAPARATAS „PowerShot G“ serija 5
    „PowerShot D30“, „PowerShot S120“, „PowerShot SX60HS“, „PowerShot SX70HS“, „PowerShot SX520HS“, „PowerShot SX530HS“, „PowerShot SX740 HS“ 5
    FILMAVIMAS LEGRIA serija; X serija (XF; XA; XL; XH; XC); ME serija; ML serija ir „Cinema EOS“ serija 7
    Priedai: RC-V100, EVF-V70, SG-1, OU-700, SU-15, MO-4E, MO-4P, MA-400,CT-V1, SP-V1, WM-V1, WP-V1, WP-V2, WP-V3, DM-100, SM-V1 7
    PROJEKTORIAI XEED serija, LV serija ir LX serija 7
    ŽIŪRONŲ Visi žiūronai 5
    SPAUSDINTUVAI PIXMA & MAXIFY serija (išskyrus toliau nurodytus modelius) 5
    „i-SENSYS“ serija 7
    SKAITYTUVAS „CanoScan“ serija 5
    KITI GAMINIAI Visi fotografavimo priedai; objektyvai (EF50 F1.8 STM; EF-M 22MM f/2.0; EF-M 15-45MM F/3.5-6.3 IS STM); „PowerShot“ serija (išskyrus anksčiau nurodytus modelius); IXUS serija; filmavimo priedai ir objektyvai (išskyrus anksčiau nurodytus modelius); projektorių priedai ir objektyvai; skaičiuotuvai; PIXMA spausdintuvai (MG2xxx; MG3xxx; MG5xxx; MX4xx; MX5xx; TR45xx; TS3xxx & TS5xxx); „Selphy CP“ serija; „Zoemini“ serija, IVY REC ir skaitytuvai („CanonScan Lide“ serija ir P 2XX serija) Nėra dalių

    Kai šiuo laikotarpiu negalime gauti reikiamos atsarginės dalies, užtikrinsime, kad klientams būtų pateiktas alternatyvus sprendimas.

  • Reguliariai atliekama gaminio techninė priežiūra užtikrina geriausią darbinę būklę ir veikimą pagal numatytus standartus, o tai garantuoja geriausius rezultatus fotografuojant ir gali sumažinti tikimybę, kad jūsų produktui prireiks remonto laiko požiūriu kritiniu momentu. Sužinokite daugiau apie techninę priežiūrą ir kaip ji gali padėti užtikrinti įrangos parengimą darbui, kai jūs esate čia.

    Įrangos techninės priežiūros paslaugų suteikimas pas gamintoją prieš parduodant užtikrina, kad produktas yra pačios geriausios būklės, taip naujajam savininkui suteikiant papildomo pasitikėjimo. Tai garantuoja optimalų funkcionavimą ir patikimumą, padidinant bendrąją produkto vertę ir stiprinant pasitikėjimą jo veikimu.

„Canon“ Professional Service Center  ir Factory Service Center

Sužinokite daugiau apie mūsų komandą ir infrastruktūrą savo vietiniame „Canon“ Professional Service Center arba Factory Service Center.

Jums taip pat reikės...

Susisiekite su mumis

Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu

Remontas

Raskite remonto centrą arba raskite naudingos informacijos apie mūsų remonto procesą

Perdirbimas

Sužinokite daugiau apie „Canon“ kasečių perdirbimo programą

„Canon“ paskyra

Užregistruokite savo produktą ir valdykite savo „Canon“ paskyrą

Apklausa