Kuo galime padėti
Esame pasiruošę atsakyti į jūsų klausimus, išspręsti problemas ir nukreipti jus tinkama kryptimi, jei jums reikalingas jūsų gaminio remontas.
Kuo galime padėti?
Pasirinkite vieną iš toliau pateiktų parinkčių, kad gautumėte reikiamą pagalbą.
Informacija apie garantinį aptarnavimą
Kur įsigyti?
Užsakyti remontą
Susisiekite su mumis
Pirmiausia identifikuokite savo gaminį
Užsakyti remontą
Norėdami pradėti remonto paslaugų užklausą, įveskite savo produktą toliau esančiame langelyje.
Atkreipkite dėmesį: jei esate įmonė, techninės priežiūros ar remonto paslaugų prašymą „Canon“ galite pateikti tik turėdami aktyvią verslo įmonės paskyrą.
Užsakyti techninę priežiūrą
Sužinokite daugiau apie mūsų siūlomas paslaugas ir pasirinkite savo gaminį, kad sukurtumėte savo techninės priežiūros užklausą. Paslaugos teikiamos tik tam tikriems fotoaparatams, objektyvams ir filmavimo gaminiams.
Atkreipkite dėmesį: jei esate įmonė, techninės priežiūros ar remonto paslaugų prašymą „Canon“ galite pateikti tik turėdami aktyvią verslo įmonės paskyrą.
Techninė priežiūra
Pasirūpinkite tinkamu įrangos veikimu pasirinkdami gaminių priežiūros paketus, į kuriuos įeina valymo, tikrinimo ir reguliavimo paslaugos.
Naujinimai
Pagerinkite pasirinktų „Canon EOS“, „Cinema EOS“ ir XA / XF fotoaparatų našumą, kad galėtumėte kurti dar labiau dėmesį prikaustančias istorijas.
Jūsų klausimas
Naudokite toliau pateiktą formą, kad apibūdintumėte jūsų užklausos pobūdį
Jūsų remontas
Dėkojame
Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti
Jei reikia papildomos pagalbos, toliau pasirinkite atitinkamą parinktį.
Susisiekite su mumis
- Tikslus gaminio pavadinimas
- Jūsų įrenginio serijos numeris ( kaip sužinoti gaminio serijos numerį )
- Jūsų kompiuteryje įdiegta operacinė sistema ( kaip sužinoti, kokią operacinę sistemą naudojate )
- Bet kokio ankstesnio bendravimo su mūsų pagalbos tarnyba nuorodinis numeris
Susisiekite su mumis
Kad mums padėtumėte, būkite pasiruošę toliau nurodytą informaciją:
- Tikslus gaminio pavadinimas
- Jūsų įrenginio serijos numeris ( kaip sužinoti gaminio serijos numerį )
- Jūsų kompiuteryje įdiegta operacinė sistema ( kaip sužinoti, kokią operacinę sistemą naudojate )
- Bet kokio ankstesnio bendravimo su mūsų pagalbos tarnyba nuorodinis numeris
Dėkojame
Jūsų klausimas sėkmingai išsiųstas „Canon“ klientų palaikymo komandai!
Netrukus gausite automatinį el. laišką, patvirtinantį jūsų užklausos gavimą. Atminkite, kad dėl dabartinių didelių kiekių atsakymas į jūsų užklausą užtruks ilgiau nei įprastai. Vienas iš mūsų klientų aptarnavimo konsultantų susisieks su jumis per artimiausias 10 darbo dienų. Dėkojame už supratingumą.
Kai kurie interneto paslaugų teikėjai (IPT) gali blokuoti atsakymus, darydami prielaidą, kad tai nepageidaujami pranešimai. Kad tikrai gautumėte atsakymą į savo užklausą, rekomenduojame įtraukti donotreply@canon-europe.com į savo adresų knygą.
Jei negausite atsakymo per 1–2 darbo dienas, maloniai prašome patikrinti, ar mūsų pranešimo nėra kituose aplankuose, pvz., „Šlamštas“, „Masiniai“, „Nežinomi“, „Šiukšliadėžė“ arba „Šlamštas“.
Kai kurie interneto paslaugų teikėjai (IPT) gali blokuoti atsakymus, darydami prielaidą, kad tai nepageidaujami pranešimai. Kad tikrai gautumėte atsakymą į savo užklausą, rekomenduojame įtraukti donotreply@canon-europe.com į savo adresų knygą.
Jei negausite atsakymo per 1–2 darbo dienas, maloniai prašome patikrinti, ar mūsų pranešimo nėra kituose aplankuose, pvz., „Šlamštas“, „Masiniai“, „Nežinomi“, „Šiukšliadėžė“ arba „Šlamštas“.
Eksploatavimo trukmės pabaiga
Remontas vietoje arba pakeitimas
Jūsų gaminiui gali būti taikomas remontas vietoje arba pakeitimas, susisiekite su mumis vienu iš toliau nurodytų būdų, kad sužinotumėte daugiau.
Susisiekite su mumis
Atsižvelgiant į jūsų pasirinktą gaminį, kreipkitės į mūsų palaikymo komandą vienu iš toliau nurodytų būdų, kad galėtume jums padėti.
Patikrinkite bilieto būseną
Patikrinkite pagalbos, techninės priežiūros ar remonto bilieto būseną