Critical document Gov hero

„Canon“ garantija projektoriams Europoje

Sužinokite viską, ką reikia žinoti apie „Canon“ garantiją projektoriams Europoje.

„Canon“ garantija projektoriams Europoje

Tai yra garantija komerciniam galutiniam klientui, kurią „Canon Europa N.V.“, Bovernkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Nyderlandai, („Canon“) suteikia galutiniams klientams, įsigijusiems „Canon“ projektorius asmeniniams tikslams, kurie nesinaudoja vartotojų teisėmis pagal šalies, kurioje įsigytas projektorius, vietos įstatymus.


Jei esate vartotojas, jums ši garantija netaikoma, bet jums taikomos vartotojų teisės pagal galiojančius nacionalinius teisės aktus.


Šioms nuostatoms ir sąlygoms ir šiam pasiūlymui taikomi Anglijos ir Velso teisės aktai ir jie priklauso išskirtinai Anglijos ir Velso teismų jurisdikcijai.


Šią „Canon“ garantiją projektoriams Europoje sudaro skirtingų paslaugų pasiūlymai, o jums taikomą pasiūlymą lemia jūsų vieta, įsigytas projektorius ir produkto įsigijimo data. Siūlomos tokios paslaugos:


  • Grąžinimo gamintojui garantija
  • Papildoma projektorių garantinio skolinimo paslauga

„Canon“ projektoriams, kurie yra skirti parduoti ir įsigyjami Europos ekonominėje erdvėje (EEE – tai yra ES, Islandija, Lichtenšteinas, Norvegija), Šveicarijoje ir Jungtinėje Karalystėje („Teritorijoje“), taikoma „Canon“ garantija projektoriams Europoje. „Canon“ garantuoja, kad nustačius naujo projektoriaus gedimą per galiojantį garantijos laikotarpį, gedimas bus pašalintas nemokamai (pagal nuostatas ir sąlygas – žr. toliau). „Canon“ papildomai projektorių garantinio skolinimo paslaugai taikomi papildomi su teritorija ir projektoriais susiję apribojimai. Daugiau informacijos rasite toliau pateiktame skirsnyje apie „Canon“ papildomą projektorių garantinio skolinimo paslaugą.


Visiems produktams, kuriems netaikomos galiojančios garantijos sąlygos arba laikotarpis, taip pat pažeidimams ir remontui, kuriems netaikoma garantija, galima užsakyti mokamas remonto paslaugas, grąžinus projektorių į bet kurį „Canon“ įgaliotą techninės priežiūros centrą.


Ši garantija – vienintelė ir išskirtinė jūsų teisių gynimo priemonė, ir nei „Canon“, nei jos padaliniai ar kiti garantijos projektoriams Europoje teikėjai nebus atsakingi už jokias papildomas išlaidas ar padarinius pažeidus bet kokią aiškiai nurodytą ar numanomą šio produkto garantiją.


3 metų papildoma garantija lempai nebegalima. Daugiau informacijos rasite mūsų projektorių akcijų puslapyje.

Nuostatos ir sąlygos

Norėdami išsamiai susipažinti su vieno ar kito tipo garantijos nuostatomis ir sąlygomis, skaitykite atitinkamos garantijos pasiūlyme.

Grąžinimo gamintojui garantija

„Canon“ garantuoja, kad šio projektoriaus aparatinė įranga visą garantinį laikotarpį bus geros darbinės būklės. Jei per garantinį laikotarpį būtų nustatyta, kad aparatinė įranga yra sugedusi, aparatinės įrangos remonto paslauga bus suteikta nemokamai „Canon“ įgaliotame techninės priežiūros centre (centruose) šias paslaugas teikiančiose šalyse.


Grąžinimo gamintojui garantija taikoma „Canon“ produktams, kurie skirti parduoti ir įsigyjami Europos ekonominėje erdvėje (EEE) ir Šveicarijoje bei Jungtinėje Karalystėje.


Ši nemokama paslauga teikiama tik tuo atveju, jei pateikiama originali pardavėjo pirkėjui išduota pirkimo sąskaita arba kasos čekis.


„Canon“ taip pat pasilieka teisę ne remontuoti sugedusį produktą, o pakeisti sugedusį projektorių kitu atitinkamu projektoriumi, kuris yra tokios pačios arba geresnės kokybės.

  • Priklausomai nuo projektoriaus, ši garantija galioja 3 arba 5 metus nuo įsigijimo datos (daugiau informacijos žr. toliau). Be to, tam tikriems modeliams gali būti taikomi naudojimo apribojimai. Visoms lempoms taikoma 90 dienų garantija. Daugiau informacijos žr. skirsnyje Teisė.

  • Garantijos paslauga teikiama tik „Canon“ įgaliotuose techninės priežiūros centruose.

    Visos saugaus projektoriaus transportavimo į „Canon“ įgaliotą techninės priežiūros centrą ir iš jo išlaidos tenka galutiniam klientui. Jei projektorius išvežamas į šalį, kurioje nėra teikiama „Canon“ garantija projektoriams Europoje, projektorius turi būti grąžintas remontuoti į šalį, kurioje jis buvo įsigytas, kad būtų galima pritaikyti šią garantiją.

  • „Canon“ garantijos projektoriams Europoje narės – tai šalys, kuriose galima pasinaudoti garantinio grąžinimo gamintojui paslauga.

    Jei reikia papildomos informacijos apie šią garantiją, kreipkitės į atitinkamą garantijos projektoriams Europoje teikėją.

  • Ši garantija netaikoma tokiems dalykams:

    • sąnaudinės medžiagos;
    • bet kokiai susijusiai programinei įrangai;
    • nusidėvinčioms dalims (pvz., skydeliui, optiniam filtrui, lempoms, oro filtrams) ir priedams bei atsarginėms dalims (pvz., lęšiams, baterijoms, nuotoliniam valdymo pultui, laikikliams ir pan.), kurios naudojamos su šiuo produktu;
    • defektams, kurių atsirado darant „Canon“ nepatvirtintus pakeitimus arba dėl remonto / pakeitimų / valymo, kurie buvo vykdomi ne „Canon“ įgaliotame techninės priežiūros centre;
    • išlaidoms, kurių patiria „Canon“ įgalioti techninės priežiūros centrai, pritaikydami arba keisdami projektorių pagal specifinius šalies techninius arba saugos standartus ar specifikacijas, ar bet kokioms kitoms išlaidoms, kurių reikia projektoriui pritaikyti dėl pasikeitusių specifikacijų po produkto pristatymo;
    • žalai, kilusiai dėl to, kad projektorius neatitiko specifinių šalies standartų ar specifikacijų ne produkto įsigijimo šalyje.

    Garantinio remonto paslauga netaikoma, jei žala ar defektai kilo dėl:

    • netinkamo projektoriaus naudojimo, perteklinio naudojimo arba valdymo, kaip nurodyta naudotojo arba operatoriaus vadove ir (arba) susijusiuose dokumentuose, įskaitant, be apribojimų, pažeidimus dėl netinkamo laikymo, numetimo, per stipraus sukrėtimo, korozijos, purvo, vandens ar smėlio;
    • tiesiogiai naudojant įrenginiui netinkamas atsargines dalis, programinę įrangą ar eksploatacines medžiagas (pvz., lempas, lęšius ar baterijas). Tinkamumas konkrečiam jūsų „Canon“ projektoriui turėtų būti nurodytas ant pakuotės, bet jis užtikrinamas naudojant originalias „Canon“ atsargines dalis, programinę įrangą ir eksploatacines medžiagas, nes jos jau yra išbandytos. Prieš naudojimą, patariama patikrinti suderinamumą;
    • projektoriaus prijungimo prie „Canon“ nepatvirtintų sujungimui įrenginių;
    • netinkamo projektoriaus supakavimo jį grąžinant įgaliotam „Canon“ techninės priežiūros centrui;
    • nelaimių ar nelaimingų atsitikimų, ar kitų priežasčių, kurių „Canon“ negali kontroliuoti, įskaitant, bet ne tik, žaibą, vandenį, gaisrą, viešuosius neramumus ar netinkamą vėdinimą.

    Garantinis remontas pagal šią garantiją neapima periodinių patikrų ar kitų standartinių projektoriaus techninės priežiūros paslaugų;

  • Remonto paslauga gali ilgiau užtrukti, jei bus vykdoma ne originalioje pirkimo šalyje, kai produktas toje šalyje dar nėra parduodamas arba yra parduodamas specifinės tai šaliai konstrukcijos. Atitinkamai remontuojančioje šalyje sandėliuose gali nebūti tam tikrų projektoriaus atsarginių dalių.

    „Canon“ neprisiima atsakomybės dėl jokių kitų pretenzijų, įskaitant, bet ne tik, įrašymo laikmenos ir duomenų praradimą ar pan., jei tai nėra konkrečiai nurodyta šioje garantijoje.

    Grąžindami projektorių garantinei paslaugai, supakuokite jį labai kruopščiai, apdrauskite jį, pridėkite važtaraštį ir gedimo aprašą.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2022 m. sausio 1 d.

Papildomos projektorių garantinio skolinimo paslaugos nuostatos ir sąlygos

  • Papildoma projektorių garantinio skolinimo paslauga siūloma atitinkamą garantijos laikotarpį kartu su grąžinimo gamintojui garantija pasiūlyme dalyvaujantiems XEED ir LX projektoriams, kurie įsigyti 2021 m. lapkričio 30 d. ar anksčiau. Po šios datos įsigytiems modeliams gali būti taikoma tik grąžinimo gamintojui garantija. Teikiant paslaugą pagal šias specialias papildomas nuostatas ir sąlygas, kol vyksta garantinis remontas galutiniam klientui paskolinamas projektorius.

  • „Canon“ pasiūlo skolintinus projektorius paprašius šią garantiją turintiems galutiniams klientams arba jų pardavėjams, pagal „Canon“ standartines čia nurodytas skolinimo sąlygas. Galutiniams klientams priėmus skolinamą projektorių, laikoma, kad su šiomis sąlygomis sutinkama.

  • Galutiniai klientai arba jų pardavėjai privalo užtikrinti, kad kiekvienas išnuomotas elementas būtų grąžintas tokios pačios būklės, kokios buvo pateiktas, ir atsako už bet kokį paskolintos įrangos praradimą, sugadinimą ar vagystę, ir iš jų gali būti reikalaujama atlyginti „Canon“ už remontą arba pakeitimą. Galutiniams klientams ar jų pardavėjams patariama apsvarstyti galimybę atitinkamai apsidrausti, kad draudimo sąlygos galiotų ir jiems paskolintai įrangai.

  • Ši paslauga taikoma tik XEED ir LX projektoriams (įskaitant medicininius modelius ir išskyrus individualiai pritaikytus įrenginius). Daugiau informacijos žr. skirsnyje Teisė. Ji neperduodama kitiems projektoriams, ir nebus pateikta pasiūlymo alternatyva pinigine išraiška.

  • Šis pasiūlymas galioja tik produktams, kurie yra skirti „Canon“ importuoti ir parduoti Europos Sąjungos šalyse, Islandijoje, Lichtenšteine, Norvegijoje ir Šveicarijoje. Norėdami pasinaudoti Papildoma projektorių garantinio skolinimo paslauga, turite būti įsigiję savo projektorių vienoje iš šių šalių.

  • Papildoma projektorių garantinio skolinimo paslauga teikiama tik šiose reikalavimus atitinkančiose šalyse:

    Airija, Austrija, Belgija, Čekija, Danija, Estija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Latvija, Lenkija, Lietuva, Liuksemburgas, Nyderlandai, Norvegija, Portugalija, Prancūzija, Suomija, Švedija, Šveicarija, Vengrija ir Vokietija.

  • Siekiant pasinaudoti Papildoma projektorių garantinio skolinimo paslauga, būtina pateikti pirkimo įrodymą. „Canon“ pasilieka teisę atsisakyti suteikti nemokamą garantinę paslaugą (arba Papildomą projektorių garantinio skolinimo paslaugą), jei susijusio dokumento pateikti neįmanoma arba jame esanti informacija yra nepilna arba neįskaitoma.

  • Papildomos projektorių garantinio skolinimo paslaugos gali paprašyti galutinis klientas arba produktą sumontavęs pardavėjas.

  • Visi prašymai pasinaudoti šia paslauga turi būti pateikti paskambinus į vietos „Canon“ pagalbos tarnybą.

  • Prieš išsiųsdamas paskolintą produktą, „Canon“ pagalbos tarnybos atstovas gali pasiteirauti papildomos informacijos, kad nustatytų gedimo priežastį.

  • „Kitą dieną“ reiškia, kad, kai tik įmanoma, skolinamas projektorius pateikiamas kitą dieną po prašymo pateikimo, jei toks prašymas buvo pateiktas iki 11:00 val., ir per dvi dienas po tokio prašymo pateikimo, jei toks prašymas buvo pateiktas po 11:00 val., savaitgalį arba per valstybinę šventę.

  • Galutinis klientas arba pardavėjas turi suorganizuoti sugedusio įrenginio atidavimą kuo skubiau, kai tik gauna paskolintą projektorių.

  • Galutinis klientas arba pardavėjas yra atsakingas už tai, kad paskolintas projektorius būtų grąžintas „Canon“ per 5 dienas nuo tada, kai grąžinamas sutaisytas įrenginys.

  • Įprastomis aplinkybėmis visas siuntimo išlaidas padengia „Canon“.

  • „Canon“ neatsako už originalaus projektoriaus ar paskolinto projektoriaus nuėmimą ar įrengimą iš naujo.

  • Šioms nuostatoms ir sąlygoms ir šiam pasiūlymui galioja Anglijos ir Velso teisės aktai ir jie yra parengti pagal šių šalių teisės aktus, ir bet kokie su Papildoma projektorių garantinio skolinimo paslauga susiję ginčai bus sprendžiami pagal neišskirtinę Anglijos ir Velso teismų jurisdikciją.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2022 m. sausio 1 d.

DUK

Peržiūrėkite toliau pateiktus DUK, kurie aktualūs jūsų reikalavimams.

Grąžinimo gamintojui garantijos DUK

  • Apskritai „Canon“ siūlo garantiją projektoriams Europoje, kurie buvo įsigyti šiose šalyse:

    Austrija, Belgija, Bulgarija, Kipras, Čekija, Danija, Estija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Graikija, Vengrija, Islandija, Airija, Italija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Norvegija, Lenkija, Portugalija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija, Švedija, Šveicarija, Nyderlandai ir Jungtinė Karalystė.

    Peržiūrėkite visas šios garantijos nuostatas ir sąlygas.

  • Europos šalims taikomos garantijos projektoriams paprastai dėžėje turi būti Garantijos projektoriams Europoje kortelė. Ji atrodys panašiai į parodytą pavyzdyje.

  • Norėdami užregistruoti garantiją projektoriams Europoje, neturite pateikti „Canon“ jokių dokumentų. Jei norite konkrečiai prašyti garantinio remonto pagal garantijos projektoriams Europoje sąlygas, tada jūs būtinai turėsite pateikti atitinkamo „Canon“ projektoriaus galiojantį originalų pirkimo įrodymą (su nurodyta pradinio pirkimo data).

  • Jei norite konkrečiai prašyti garantinio remonto pagal garantijos projektoriams Europoje sąlygas, tada jūs būtinai turėsite pateikti atitinkamo „Canon“ projektoriaus galiojantį originalų pirkimo įrodymą (su nurodyta pradinio pirkimo data). Akciniuose garantijų pasiūlymuose gali būti ir papildomų reikalavimų, todėl vadovaukitės konkrečios akcijos nuostatomis ir sąlygomis (jei yra).

  • Paprastai „Canon“ projektorių produktams teikiama 3 arba 5 metų trukmės garantija. Gali būti taikomos išimtys, daugiau informacijos žr. skirsnyje Teisė.

  • Paprastai informacija apie konkrečią kiekvienam projektoriui taikomą garantiją yra nurodoma projektoriaus dėžėje. Paprastai produktams bus taikoma garantija, kuri teikiama atitinkamam jų pardavimo regionui, ir galutiniai klientai turės būtinai grąžinti produktus į atitinkamą regioną, kad galėtų pasinaudoti garantinio remonto paslauga. „Canon“ paprastai nesiūlo pasaulinės garantijos, nebent tai būtų nurodyta konkretiems produktams ir (arba) regionams.

Papildomos projektorių garantinio skolinimo paslaugos DUK

  • Ši paslauga siūloma atitinkamu garantijos laikotarpiu pasiūlyme dalyvaujantiems XEED ir LX projektoriams, kurie įsigyti 2021 m. lapkričio 30 d. arba anksčiau.

    Daugiau informacijos žr. skirsnyje Teisė.

  • Paslauga teikiama šiose reikalavimus atitinkančiose šalyse:

    Airija, Austrija, Belgija, Čekija, Danija, Estija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Latvija, Lenkija, Lietuva, Liuksemburgas, Nyderlandai, Norvegija, Portugalija, Prancūzija, Suomija, Švedija, Šveicarija, Vengrija ir Vokietija.

  • Nustačius produkto gedimą, paslaugos gali prašyti galutinis klientas arba jo pardavėjas. Paskolintas projektorius bus išsiųstas, kai bus nustatytas sugedęs projektorius (pagal visas nuostatas ir sąlygas) ir bus priimtas pasiūlymas dėl įrenginio paskolinimo.

  • Galutinis klientas arba jo pardavėjas turėtų kreiptis į susijusią vietos „Canon“ pagalbos tarnybą. „Canon“ užregistruos visą svarbią informaciją (pvz., gedimo detales) ir atliks pirmojo lygmens patikrinimą dėl galimos priežasties. Jei gedimo pašalinti nepavyks, „Canon“ antrojo lygmens palaikymo darbuotojai kreipsis į galutinį klientą arba pardavėją. Jei gedimas bus patvirtintas ir rekomenduota taisyti, kaip skolinamas įrenginys bus pasiūlytas atitinkamas projektorius (arba geresnių specifikacijų gaminys).

  • Kai tik įmanoma, skolinamas projektorius pateikiamas kitą dieną po prašymo pateikimo, jei toks prašymas buvo pateiktas iki 11:00 val., ir per dvi dienas po tokio prašymo pateikimo, jei toks prašymas buvo pateiktas po 11:00 val., savaitgalį arba per valstybinę šventę.

  • Skolinami projektoriai gali būti pristatomi pardavėjui arba tiesiogiai galutiniam naudotojui (jei galutinis naudotojas turi techninių žinių įrengimo darbams atlikti).

  • Gavęs paskolintą projektorių, pardavėjas arba galutinis klientas privalo užtikrinti, kad „Canon“ gautų sugedusį projektorių. Sugedusio projektoriaus gražinimui bus pateiktos siuntimo etiketės ir gaminį reikėtų įdėti į pateiktą siuntimo dėžę. Kuo skubesniam projektoriaus pristatymui reikia kreiptis į siuntų įmonę, kad sugedęs projektorius būtų paimtas kuo greičiau. Įprastomis sąlygomis visas siuntimo išlaidas padengia „Canon“.

  • Pardavėjas arba galutinis klientas yra atsakingas už tai, kad paskolintas projektorius būtų grąžintas „Canon“ per 5 dienas nuo tada, kai grąžinamas sutaisytas įrenginys. Paskolinto projektoriaus gražinimui bus pateiktos siuntimo etiketės ir gaminį reikėtų įdėti į pateiktą siuntimo dėžę. Kuo skubesniam paskolinto gaminio pristatymui reikia kreiptis į siuntų įmonę. Įprastomis sąlygomis visas siuntimo išlaidas padengia „Canon“.

  • „Canon“ neatsako už originalaus projektoriaus nuėmimą ar įrengimą iš naujo. Už tai atsako galutinis klientas arba jo pardavėjas.

  • „Canon“ neatsako už paskolinto projektoriaus įrengimą ar nuėmimą. Už tai atsako galutinis klientas arba jo pardavėjas.

  • „Canon“ siūlo galutiniams klientams arba jų pardavėjams nuomojamus projektorius pagal „Canon“ standartines skolinimo sąlygas, ir bus laikoma, kad su šiomis sąlygomis yra sutinkama, jei yra priimamas pasiūlymas gauti išnuomotą projektorių pagal Papildomą projektorių garantinio skolinimo paslaugą. Galutiniai klientai arba jų pardavėjai privalo užtikrinti, kad visi ir kiekvienas išnuomoti elementai būtų grąžinti tokios pačios būklės, kokios buvo pateikti, ir atsako už bet kokį paskolintos įrangos praradimą, sugadinimą ar vagystę, ir iš jų gali būti reikalaujama atlyginti „Canon“ už remontą arba pakeitimą. Galutiniams klientams ar jų pardavėjams patariama apsvarstyti galimybę atitinkamai apsidrausti, kad draudimo sąlygos galiotų ir jiems paskolintai įrangai.

Kontaktiniai duomenys

Toliau lentelėje nurodytos šalys, kuriose siūloma „Canon“ garantija projektoriams Europoje; daugiau informacijos rasite išsamiose „Canon“ garantijos projektoriams Europoje nuostatose ir sąlygose.

Teisė

Peržiūrėkite atitinkamą teisių suteikimo informacijos kategoriją.

Grąžinimo gamintojui garantija

Visus „Canon“ projektorius, kurie yra skirti parduoti ir įsigyjami Europos ekonominėje erdvėje (EEE – tai yra ES, Islandija, Lichtenšteinas, Norvegija) ir Šveicarijoje, galima nemokamai grąžinti taisyti gamintojui 3 metus nuo jų įsigijimo datos (taikomos nuostatos ir sąlygos).


Tačiau toliau nurodytiems modeliams taikomi skirtingi atitinkamai nurodyti garantijos laikotarpiai:


Modelis Garantijos laikotarpis
XEED 4K600Z 5 metai arba 12 000 valandų*
XEED 4K600STZ 5 metai arba 12 000 valandų*
XEED 4K6020Z 5 metai arba 12 000 valandų*
XEED 4K501ST 3 metai arba 6 000 valandų*
XEED 4K5020Z 5 metai arba 12 000 valandų*
„XEED 4K6021Z“ 5 metai arba 12 000 valandų*
XEED WUX7500 3 metai arba 6 000 valandų*
XEED WUX7000Z  5 metai arba 12 000 valandų*
XEED WUX6700 3 metai arba 6 000 valandų*
XEED WUX6600Z 5 metai arba 12 000 valandų*
XEED WUX6500 3 metai arba 6 000 valandų*
XEED WUX5800 3 metai arba 6 000 valandų*
XEED WUX5800Z 5 metai arba 12 000 valandų*
XEED WUX500ST 3 metai arba 6 000 valandų*
LX-MU500Z 5 metai arba 12 000 valandų*
LX-MH502Z 5 metai arba 12 000 valandų*
LV-HD420 3 metai arba 6 000 valandų*
LV-X420 3 metai arba 6 000 valandų*

*Pagal tai, kuri sąlyga įsigalioja pirmiau.

Papildoma projektorių garantinio skolinimo paslauga

Papildoma projektorių garantinio skolinimo paslauga siūloma atitinkamu garantijos laikotarpiu pasiūlyme dalyvaujantiems XEED ir LX projektoriams (tik pasiūlyme dalyvaujančiose šalyse), kurie įsigyti 2021 m. lapkričio 30 d. arba anksčiau.


Papildomos projektorių garantinio skolinimo paslaugos reikalavimus atitinkančios šalys


Papildoma projektorių garantinio skolinimo paslauga siūloma šiose garantiją projektoriams Europoje teikiančiose šalyse:


         
Austrija Belgija Čekija Danija  Estija
Suomija Prancūzija Vokietija Vengrija Airija
Italija Latvija Lietuva Liuksemburgas Olandija
Norvegija Lenkija Portugalija Šveicarija Slovakija
Ispanija Švedija JK    

Papildomos projektorių garantinio skolinimo paslaugos reikalavimus atitinkantys modeliai


Papildoma projektorių garantinio skolinimo paslauga taikoma šiems modeliams:

Atkreipkite dėmesį: skolinimo paslauga netaikoma jokiems specialiai pritaikytiems modeliams.


XEED


     
XEED SX6000 XEED WUX400ST XEED WUX5800Z
XEED WUX450 XEED WUX450ST XEED WUX500ST
XEED WUX500 XEED WUX7500 XEED WUX5000
XEED WUX4000 XEED WUX7000Z XEED WUX6010
XEED WUX6000 XEED WUX6700 XEED WX450ST
XEED WX520 XEED WUX6600Z XEED WX6000
XEED 4K500ST XEED WUX6500 XEED 4K501ST
XEED 4K5020Z XEED WUX5800
XEED 4K600STZ
XEED 4K600Z
XEED 4K6020Z
Visi išvardytų modelių medicininiai variantai


LX


   
LX-MU500 LX-MU600Z
LX-MU700 LX-MU800Z 
LX-MW500 LX-MU500Z

LX-MH502Z

Jums taip pat reikės...

Susisiekite su mumis

Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu

Remontas

Raskite remonto centrą arba raskite naudingos informacijos apie mūsų remonto procesą

Perdirbimas

Sužinokite daugiau apie „Canon“ kasečių perdirbimo programą

„Canon“ paskyra

Užregistruokite savo produktą ir valdykite savo „Canon“ paskyrą

Apklausa