Susisiekite su mumis
Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu
Toliau išsamiai aptariamos grąžinimo į gamyklą bei garantinio aptarnavimo vietoje nuostatos ir sąlygos.
Informacija apie garantinį aptarnavimą
Jeigu „Canon“ gaminys sugenda, mūsų klientai turi teisę naudotis „Canon“ Europos garantijų sistema (EWS), pagal kurią gedimai šalinami nemokamai tam tikrą laiką po gaminio įsigijimo (taikomos nuostatos ir sąlygos).
EWS sudaro dviejų skirtingų rūšių paslaugos; jums tinkamos paslaugos parenkamos atisžvelgiant į jūsų gyvenamąją vietą bei įsigytą gaminį.
Grąžinimo į gamyklą EWS:
Didžiajai daliai „Canon“ buitinių gaminių taikoma grąžinimo į gamyklą paslauga. Jeigu garantiniu laikotarpiu gaminyje atsiranda gamybinio pobūdžio gedimas, jis turi būti grąžintas į „Canon“ patvirtintą remonto įstaigą, kurioje jį nemokamai sutaisys „Canon“ įgalioti technikai. Atlikus remonto darbus, gaminys bus grąžintas jums.
Aptarnavimo vietoje EWS:
Tam tikriems lazeriniams ir rašaliniams gaminiams (tik tam tikrose šalyse) siūlomos aptarnavimo vietoje paslaugos. Tam tinkamų gaminių sąrašą rasite toliau pateiktose garantinio aptarnavimo vietoje nuostatose ir sąlygose.
Jeigu garantiniu laikotarpiu atitinkamame gaminyje atsiranda gamybinio pobūdžio gedimas, „Canon“ įgaliotas technikas apsilankys pas jus ir nemokamai suremontuos gaminį jo buvimo vietoje. Jeigu garantinio aptarnavimo vietoje nuostatos ir sąlygos toliau nepateiktos, tai reiškia, jog jūsų šalyje aptarnavimo vietoje paslauga neteikiama. Tokiu atveju teikiamos tik grąžinimo į gamyklą garantinio aptarnavimo paslaugos.
Norėdami išsamiai susipažinti su vieno ar kito tipo garantijos nuostatomis ir sąlygomis, spustelėkite pageidaujamą garantinio aptarnavimo tipą žemiau –
Vaizdo gaminių Europos garantijos sistema (angl. EWS)
„Canon“ ir EWS sistemos narės garantuoja, kad šio gaminio aparatinė įranga visą garantinį laikotarpį bus geros darbinės būklės. Jei per garantinį laikotarpį būtų nustatyta, kad aparatinė įranga yra sugedusi, aparatinės įrangos remonto paslauga bus suteikta nemokamai „Canon“ įgaliotame techninės priežiūros centre (centruose) EWS sistemoje dalyvaujančiose šalyse.
Grąžinimo gamintojui garantija taikoma „Canon“ produktams, kurie skirti parduoti ir įsigyjami Europos ekonominėje erdvėje (EEE) ir Šveicarijoje bei Jungtinėje Karalystėje.
Nemokama EWS paslauga teikiama tik tuo atveju, jei pateikiama ši garantijos kortelė ir originali pirkėjui pardavėjo išduota pirkimo sąskaita arba kasos čekis, ir jei garantijos kortelėje yra nurodyta: a) pirkėjo vardas ir pavardė, b) pardavėjo pavadinimas ir adresas, c) įsigyto gaminio modelio pavadinimas ir serijos numeris (jei yra), d) gaminio pirkimo data. „Canon“ pasilieka teisę atsisakyti teikti garantines paslaugas, jei ši informacija yra nepilna, buvo pašalinta arba pakeista vartotojui pirmą kartą įsigijus gaminį iš pardavėjo.
„Canon“ gali suremontuoti arba pakeisti „Canon“ produktus naujais arba atnaujintais produktais arba dalimis, kurių našumas ir patikimumas prilygsta naujo produkto našumui ir patikimumui. Taip pat „Canon“ gali pakeisti produktus atitinkamais modeliais, jei originalus modelis nebegaminamas. Atnaujintos detalės arba produktai bus naudojami tik tuo atveju, jei juos naudoti leidžiama pagal atitinkamos šalies, kurioje taikoma garantija, teisės aktus.
1. Garantijos laikotarpis
Ši garantija galioja dvejus metus* nuo tada, kai vartotojas įsigijo produktą, vadovaujantis pirmiau nurodytais dokumentais.
* „PIXMA G Series“: dvejus metus arba 30 000 spaudinių, pagal tai, kuri sąlyga įsigalioja pirmiau.
* „PIXMA G650/550“: dvejus metus arba 10 000 spaudinių, pagal tai, kuri sąlyga įsigalioja pirmiau.
2. Kaip gauti garantijos paslaugą
Išsamios informacijos apie atskirose šalyse siūlomą garantiją teiraukitės atitinkamos EWS sistemos narės.
3. EWS sistemos narės
Dėl išsamesnės informacijos suteikiamos garantijos klausimais, prašome kreiptis į Jūsų šalyje esantį garantinio aptarnavimo centrą.“
5. Kita
Remonto paslauga gali ilgiau užtrukti, jei bus vykdoma ne originalioje pirkimo šalyje, nes produktas toje šalyje dar nėra parduodamas arba yra parduodamas specifinės tai šaliai konstrukcijos. Atitinkamai remontuojančioje šalyje sandėliuose gali nebūti tam tikrų produkto atsarginių dalių.
Klientas yra pats atsakingas už programinės įrangos failų ir programų atsarginių kopijų sukūrimą ir išsaugojimą prieš remontą ir už jų atkūrimą po tokio remonto.
„Canon“ neprisiima atsakomybės dėl jokių kitų pretenzijų, įskaitant, bet ne tik, įrašymo laikmenos ir duomenų praradimą ar pan., jei tai nėra konkrečiai nurodyta šioje garantijoje. Grąžindami produktą garantinei techninei priežiūrai, labai kruopščiai jį supakuokite, apdrauskite, pridėkite pardavimo dokumentą ir garantijos kortelę, remonto instrukcijas ir (jei taikytina) įrašymo laikmenos, kurioje laikomi produkto padaryti vaizdai, pavyzdį. Garantija neturi įtakos vartotojo teisėms pagal galiojančius teisės aktus ir vartotojo teisėms pardavėjo atžvilgiu, kylančioms iš pirkimo ir pardavimo sutarties. Jei nėra atitinkamų galiojančių nacionalinių teisės aktų, ši garantija – vienintelė ir išskirtinė jūsų teisių gynimo priemonė, ir nei „Canon“, nei jos padaliniai ar kitos EWS sistemos narės nebus atsakingi už jokias papildomas išlaidas ar padarinius pažeidus bet kokią aiškiai nurodytą ar numanomą šio produkto garantiją.
Jei turite daugiau klausimų dėl Europos garantijų sistemos, kreipkitės į mus per aptarnavimo el. paštu arba aptarnavimo telefonu paslaugas.
Toliau lentelėje nurodytos šalys, kuriose siūloma „Canon“ Europos garantijos sistema (EWS); daugiau informacijos rasite išsamiose „Canon“ EWS nuostatose ir sąlygose.
Čia rasite kiekvienos šalies kontaktinius duomenis ir siūlomų paslaugų lygį.
Atkreipkite dėmesį, kad, kur siūloma, aptarnavimo vietoje paslauga teikiama tik reikalavimus atitinkantiems gaminiams.
Šalis | Pagalbos tarnybos kontaktinė informacija | Siūlomos EWS paslaugos | Aptarnavimo vietoje apribojimai |
---|---|---|---|
Austrija |
+43 1 360 277 45 67 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Nėra |
Belgija |
+32 (0)2 620 01 97 „Canon Belgium“ (nyderlandų k.) |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Nėra |
Bulgarija |
+359 (0)2 8079 260 |
Grąžinimas gamintojui | Nėra |
Kroatija |
+385 1777 6446 |
Grąžinimas gamintojui | Nėra |
Kipras |
+357 25 056 960 |
Grąžinimas gamintojui | Nėra |
Čekija |
+420 296 335 619 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Nėra |
Danija |
+45 70 20 55 15 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Remontas vietoje ir keitimas: tik žemyninėje Danijoje (įskaitant tiltais sujungtas salas). Atokiose vietovėse paslauga neteikiama. |
Estija |
+372 2660 2265 |
Grąžinimas gamintojui | Nėra |
Suomija |
+358 (020) 366 466 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Remontas vietoje ir keitimas: tik žemyninėje Suomijoje (įskaitant tiltais sujungtas salas). Atokiose vietovėse paslauga neteikiama. |
Prancūzija |
+33 (0)1 70 48 05 00 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Remontas vietoje ir keitimas: tik žemyninėje Prancūzijoje (įskaitant tiltais sujungtas salas). |
Vokietija |
069 2999 3680 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Remontas vietoje ir keitimas: tik žemyninėje Vokietijoje (įskaitant tiltais sujungtas salas). |
Graikija |
+302 10 969 6422 |
Grąžinimas gamintojui | Nėra |
Vengrija |
+36 (06)1 235 53 15 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Nėra |
Islandija |
+354 516-1900 |
Grąžinimas gamintojui | Nėra |
Airija |
+353 16 990 990 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Remontas vietoje ir keitimas: tik žemyninėje Airijoje (įskaitant tiltais sujungtas salas). |
Italija |
+39 02 3859 2000 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Remontas vietoje: nėra Keitimas vietoje: tik žemyninėje Italijoje (įskaitant tiltais sujungtas salas). |
Latvija |
00800 2561 2566 |
Grąžinimas gamintojui | Nėra |
Lietuva | 00800 2561 2566 „Canon Lithuania“ |
Grąžinimas gamintojui | Nėra |
Liuksemburgas |
+352 27 302 054 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Nėra |
Malta |
+356 2792 2739 |
Grąžinimas gamintojui | Nėra |
Norvegija |
+47 23 50 01 43 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Remontas vietoje ir keitimas: tik žemyninėje Norvegijoje (įskaitant tiltais sujungtas salas). Atokiose vietovėse paslauga neteikiama. |
Lenkija |
+48 22 583 4307 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Remontas vietoje ir keitimas: tik žemyninėje Lenkijoje (įskaitant tiltais sujungtas salas). |
Portugalija |
+351 21 424 51 90 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Remontas vietoje ir keitimas: tik žemyninėje Portugalijoje (įskaitant tiltais sujungtas salas). |
Rumunija |
0 311 305 090 |
Grąžinimas gamintojui | Nėra |
Slovakija |
+421 (0)250 102 612 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Nėra |
Slovėnija |
+386 1888 8053 |
Grąžinimas gamintojui | Nėra |
Ispanija |
+34 91 375 45 55 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Remontas vietoje: nėra Keitimas vietoje: tik žemyninėje Ispanijoje (įskaitant tiltais sujungtas salas). |
Švedija |
+46 (0)8 519 923 69 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Remontas vietoje ir keitimas: tik žemyninėje Švedijoje (įskaitant Gotlandą ir tiltais sujungtas salas). Atokiose vietovėse paslauga neteikiama. |
Šveicarija |
+41 22 567 58 58 „Canon Switzerland“ (prancūzų k.) |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Nėra |
Olandija |
+31 (0)20 721 91 03 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Remontas vietoje ir keitimas: tik žemyniniuose Nyderlanduose (įskaitant tiltais sujungtas salas). |
JK |
+44 (0)207 660 0186 |
Grąžinimas gamintojui Aptarnavimas vietoje (remontas ir keitimas) |
Remontas vietoje ir keitimas: tik žemyninėje Jungtinėje Karalystėje (įskaitant tiltais sujungtas salas). |
Pokalbio kaina priklauso nuo geografinėje vietovėje taikomo mobiliojo arba laidinio ryšio operatoriaus pokalbių plano arba paslaugos teikėjo įkainio. Jei norite sužinoti tikslią kainą, visų pirma pasiteiraukite savo paslaugos teikėjo.
Aptarnavimo vietoje garantijos kontaktiniai duomenys
Aptarnavimo vietoje garantinės paslaugos teikiamos toliau išvardytose šalyse, įtrauktose į „Canon“ Europos garantijų sistemą (EWS).
Turėkite omenyje, jog aptarnavimo vietoje garantinės paslaugos teikiamos tik gaminiams, nurodytiems šiame sąraše On-Site Warranty Applicable Models(PDF).
Taikomos „Canon“ aptarnavimo vietoje EWS nuostatos ir sąlygos.
Jeigu jūsų gaminiui atparnavimo vietoje paslaugos netaikomos, būsite aptarnaujami grąžinant gaminį į gamyklą; žr. Informacija apie grąžinimo į gamyklą garantiją.
Teritorija | Išsami informacija | Aprašymas |
---|---|---|
BELGIË | Service uitsluitingen | Geen |
Canon helpdesk | 02 6200 197 | |
Openingstijden | Maandag tot vrijdag: 09.00 - 17.00 | |
Online support | ||
BELGIQUE | Service restrictions | Pas de restrictions |
Centre d'appel | 02 6200 197 | |
Heures d'ouverture | Du Lundi à Vendredi: 09.00 - 17.00 | |
Site internet | http://fr.canon.be/support/consumer_products/index.aspx | |
ČESKÁ REPUBLIKA | Servisní restrikce | |
Help desk číslo | (+420) 296 335 619 - Poplatky se mohou měnit v závislosti na poskytovateli služby; ověřte si u Vašeho poskytovatele přesnou výši poplatku. | |
Otevírací doba | Pondělí - Pátek 9:00 - 17:00 | |
Internetový odkaz na technickou | http://www.canon.cz/support/consumer_products/index.aspx | |
DANMARK | Service-begrænsninger | Ikke brofaste Øer er ikke dækket af On-Site Service. Grønland og Færøerne er ikke dækket af On-Site Service. |
Canon help desk | 70 2055 15 - Prisen kan variere afhængigt af teleudbyderen. Du kan få oplyst den nøjagtige pris hos din teleudbyder. | |
Åbningstider | Mandag til fredag: 09:00 - 17:00 | |
Web support link | http://www.canon.dk/support/consumer_products/index.aspx | |
DEUTSCHLAND | Einschränkungen | Die Vor-Ort-Garantie gilt innerhalb von Deutschland (Festland ohne Inseln) |
Canon Helpdesk | 069 / 29 99 36 80 - Die Kosten für ihren Anruf hängen vom jeweiligen Vertrag mit Ihrem Telefonanbieter ab. Bitte erkundigen Sie sich bezüglich der Gebühren für ihren Anruf (Mobiltelefon- oder Festnetznummer) direkt bei Ihrem Telefonanbieter. | |
Öffnungszeiten | Montag bis Freitag: 09.00 - 17.00 | |
Web support link | http://www.canon.de/support/consumer_products/index.aspx | |
ESPAÑA | Restricciones del Servicio | Disponible en el territorio Español (Península, Islas canarias y Baleares) |
Número de teléfono de Atención al cliente (Help Desk) | 901 900 012 - El costo de la llamada puede variar dependiendo de su proveedor de telecomunicaciones, por favor consulte con su proveedor para conocer los cargos exactos. | |
Horario de funcionamiento | La linea Help Desk es accesible desde las 09:00h hasta las 17:00h CET de Lunes a Viernes | |
Vínculo a la Web de soporte de Canon | http://www.canon.es/support/consumer_products/index.aspx | |
FRANCE | Service restrictions | Par intervention technicien sur site à J+2. Service disponible à partir du 01/06/2006 en France métropolitaine uniquement. |
Centre d'appel | 01 70 48 05 00 - Les tarifs peuvent varier en fonction de votre opérateur téléphonique. Contactez votre opérateur téléphonique pour connaître le tarif exact. | |
Heures d'ouverture | Du Lundi au Vendredi: 09:00 - 17:00 | |
Site internet | http://www.canon.fr/support/consumer_products/index.aspx | |
IRELAND | Service restrictions | For Republic of Ireland to perform the service during the next working day after your call is logged. |
Help Desk number | (353) 1890 200 563 - Calls are charged at a local rate. The charges can vary depending on telecom provider; please check with your telecom provider to find out the exact charges. | |
Opening hours | Monday to Friday: 09:00 - 17:00 | |
Web support link | http://www.canon.ie/support/consumer_products/index.aspx | |
ITALIA | Restrizioni al servizio | Le richieste di intervento ricevute entro le ore 12.00 verranno gestite entro: Isole minori 3 giorni lavorativi. Sicilia, Sardegna, Calabria, Basilicata e Puglia 2 giorni lavorativi. Resto dell'Italia il giorno lavorativo seguente. Le richieste di intervento ricevute dopo le ore 12.00 verranno gestite entro: Isole minori 4 giorni lavorativi. Sicilia, Sardegna, Calabria, Basilicata e Puglia 3 giorni lavorativi. Resto dell'Italia 2 giorni lavorativi. |
Numero telefonico di supporto | 848 800 519 - Le tariffe possono variare a seconda del gestore della linea telefonica. Rivolgersi al proprio gestore per ulteriori informazioni. | |
Orario di apertura | Lunedi a Venerdì: 9:00 am - 17:00 pm | |
Collegamento al sito di supporto | http://www.canon.it/support/consumer_products/index.aspx | |
LUXEMBOURG | Service restrictions | Pas de restrictions |
Centre d'appel | 27 302 054 | |
Heures d'ouverture | Du Lundi à Vendredi: 09.00 - 17.00 | |
Site internet | http://www.canon.lu/support/consumer_products/index.aspx | |
MAGYARORSZÁG | Korlátozások | Munkaszüneti és ünnep napokon a helyszíni szervizszolgáltatás nem vehető igénybe |
A Vevőszolgálat telefonszáma | 06 1 235 5315 - A hívás díja a telefonszolgáltatótól függően változhat, kérjük, telefonszolgáltatójától tudakolja meg a pontos hívásdíjakat. | |
A Vevőszolgálat elérhető | Hétköznap reggel 9 órától délután 5 óráig | |
Online segítség kérése az alábbi linken | http://www.canon.hu/support/consumer_products/index.aspx | |
NEDERLAND | Service uitsluitingen | Geen |
Canon helpdesk | 020 721 91 03 - De kosten per gesprek zijn onder lokaal tarief. Deze kosten kunnen verschillen per telefoonmaatschappij. Neem voor informatie over de exacte kosten contact op met uw telefoonmaatschappij. | |
Openingstijden | Van Maandag tot Vrijdag: 09:00 - 17:00 | |
Online support | http://www.canon.nl/support/consumer_products/index.aspx | |
NORGE | Service begrensninger | For fjerntliggende strøk i Nordnorge, vennligst aksepter nestfølgende arbeidsdag + 2 arbeidsdager. |
Canon kundestøtte | 23 50 01 43 - Prisen kan variere avhengig av telefonleverandøren. Kontakt din telefonleverandør for å få nøyaktige prise. | |
Åpningstider | Mandag til Fredag: 09:00 - 17:00 | |
Online support | http://www.canon.no/support/consumer_products/index.aspx | |
ÖSTERREICH | Einschränkungen | Keine. |
Canon Helpdesk | 0810 0810 09 - Der Anruf erfolgt zum Ortstarif. Die Gebühren können je nach Telefonanbieter unterschiedlich sein; bitte erkundigen Sie sich diesbezüglich direkt bei Ihrem Telefonanbieter. | |
Öffnungszeiten | Mo-Fr: 09:00 - 17:00 | |
Web support link | http://www.canon.at/support/consumer_products/index.aspx | |
POLSKA | Ograniczenia serwisowe | Wszystkie zgłoszenia do Pomocy Technicznej po godzinie 15:00, realizowane będą w dniu następnym + 1 dzień. |
Telefon do Pomocy Technicznnej | 22 583 4307 - opłata według taryfy operatora świadczącego usługi. | |
Czynne w gdzinach | Od Poniedziałku do Piątku: 09:00 - 17:00 | |
Pomoc Techniczna On-Line | http://www.canon.pl/support/consumer_products/index.aspx | |
PORTUGAL | Restrições ao Serviço "on-site" (no local do cliente) | Efectuado apenas em Portugal Continental. O serviço "on-site" não está disponível nas regiões Autónomas dos Açores e da Madeira. |
Número telefónico de suporte (Nº de HelpDesk) | 21 424 51 90 - Os custos poderão variar dependendo do operador telefónico; por favor verifique com o seu operador telefónico os custos exactos. | |
Horário de Funcionamento | O serviço funciona de segunda a sexta-feira das 9:00 às 17:00 | |
Endereço de Suporte via Web (link) | http://www.canon.pt/Support/Consumer_Products/index.aspx | |
SCHWEIZ | Einschränkungen | Keine. |
Canon Helpdesk | 0848 833 838 - Die Gebühren können je nach Telefonanbieter unterschiedlich sein; bitte erkundigen Sie sich diesbezüglich direkt bei Ihrem Telefonanbieter. | |
Öffnungszeiten | Montag bis Freitag: 09:00 - 17:00 | |
Web support link | http://de.canon.ch/support/consumer_products/index.aspx | |
SLOVENSKÁ REPUBLIKA | Servisné obmedzenia | |
Help desk číslo | (+421) 250 102 612 - Poplatky sa môžu menit v závislosti od poskytovateľa služieb; presnú výšku poplatku si overte u Vášho poskytovateľa. | |
Otváracie hodiny | Pondělí - Pátek 09:00 - 17:00 | |
Internetový odkaz na technickú podporu | http://www.canon.sk/support/consumer_products/index.aspx | |
SUISSE | Service restrictions | Pas de restrictions. |
Centre d'appel | 0848 833 838 - Les tarifs peuvent varier en fonction de votre opérateur téléphonique. Contactez votre opérateur téléphonique pour connaître | |
Heures d'ouverture | Du Lundi à Vendredi: 09.00 - 17.00 | |
Site internet | http://fr.canon.ch/support/consumer_products/index.aspx | |
SUOMI | Huoltorajoitukset | Jos asut Pohjois-Suomen etäisissä alueissa ole ystävällinen ja ota huomioon että huollon suorittaminen voi kestää seuraavaan arkipäivään + 2 päivää. |
Canon tukipalvelu | 020 366 466 (8,28 snt/puhelu + 11,99 snt/min) | |
Aukioloajat | Maanantaista Perjantaihin: 09.00 - 17.00 | |
Linkki web-palveluun | http://www.canon.fi/support/consumer_products/index.aspx | |
SVERIGE | Service-begränsningar | För avlägsna delar i norra Sverige, vänligen acceptera nästföljande arbetsdag + 2 arbetsdagar. |
Telefonsupport | 08 519 923 69 - Kostnaden kan variera beroende på teleoperatör: | |
Våra öppettider | Måndag till Fredag: 09.00 - 17.00 | |
Webbsupport | http://www.canon.se/support/consumer_products/index.aspx | |
UNITED KINGDOM | Service restrictions | For UK Mainland, Isle of Wight, Northern Ireland to perform the service during the next working day after your call is logged. For Channel Islands, Isle of Man & Scottish islands to perform the service within 24 working hours from when your call was logged. |
Help Desk number | 0844 369 0100 - Calls are charged at a local rate. The charges can vary depending on telecom provider; please check with your telecom provider to find out the exact charges. | |
Opening hours | Monday to Friday: 09:00 - 17:00 | |
Web support link | http://www.canon.co.uk/support/consumer_products/index.aspx |
Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu
Užregistruokite savo produktą ir valdykite savo „Canon iD“ paskyrą
Raskite remonto centrą arba raskite naudingos informacijos apie mūsų remonto procesą