A close-up of a Canon EOS 7D body showing the sensor inside

Canon Factory Service Centre

Kodėl verta naudotis „Canon“ gamyklinės techninės priežiūros centrais?

„Canon“ gamyklinės techninės priežiūros centrai (FSC) – tai „Canon“ priklausantys techninės priežiūros centrai. Esame „Canon“ gaminių gamintojai, todėl manome, kad mūsų klientams turi būti pelnytai teikiamas geriausias klientų aptarnavimas ir gaminių palaikymas.

Kiekviename „Canon“ gamyklinės techninės priežiūros centre dirba aukštos kvalifikacijos meistrai, naudojami naujausi įrankiai ir įranga bei yra įrengta moderniausia infrastruktūra, pritaikyta įvairioms „Canon“ produktų asortimento techninės priežiūros paslaugoms teikti.

Remontas

Priklausomai nuo to, esate įmonė ar naudotojas, gaminio remontą galite suorganizuoti, kaip nurodyta toliau.

Jei esate įmonė:
  • kad galėtumėte pateikti techninės priežiūros ar remonto paslaugų prašymą „Canon“, turite turėti aktyvią įmonės paskyrą.
  • Galite užsiregistruoti įmonės paskyrą arba prisijungti, jei jau turite tokią paskyrą.
  • Prisijungę prie įmonės paskyros, galite teikti prašymą gauti paslaugas ar atlikti remontą.

Jei esate klientas:

Jei „Canon“ komercinės garantijos laikotarpis baigėsi arba gedimo pobūdis į ją neįtrauktas, siūlome pasinaudoti įvairiomis Mokamo remonto galimybėmis (Fiksuotos kainos remontas, Remonto ribinė suma arba Pasiūlymas dėl laiko ir kainos), priklausomai nuo jūsų gaminio (-ių).

  • Fiksuotos kainos taisymas: prieš savo gaminį (-ius) siunčiant į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą, jums bus nurodyta fiksuota kaina. Ši fiksuota kaina apima visų reikalingų atsarginių dalių, darbo ir siuntimo atgal kainą.
  • Remonto limitas: galite nustatyti Remonto limitą (t. y. maksimalų remonto mokestį) prieš siųsdami savo gaminį (-ius) į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą, tačiau vis tiek bus taikoma minimali suma. Tai bus laikoma jūsų įgaliojimu mums atlikti remonto darbus ir nebus pateiktas joks pasiūlymas. Jei remontą galima atlikti už mažesnį mokestį, nei nurodytas Remonto limitas, turėsime sumokėti mažesnę sumą. Pateiktas Remonto limitas gali nulemti greitesnį remonto atlikimą ir jūsų remontui nebus taikomas atmetimo mokestis (taikomas jums paprašius Pasiūlymo dėl laiko ir kainos).
  • Pasiūlymas dėl laiko ir kainos: galite prašyti Pasiūlymo dėl laiko ir kainos. Atvykus į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą, šiuo tikslu bus atlikta techninė diagnostika. Tada mes jums pateiksime pasiūlymą su numatomomis jūsų gaminio (-ių) remonto išlaidomis, ir, prieš pradedant bet kokius remonto darbus, jūs galėsite šį pasiūlymą priimti arba atmesti. Jei atmesite mūsų pasiūlymą, gali būti taikomas atmetimo mokestis patikros išlaidoms padengti.

Visoms mūsų Mokamo remonto galimybėms taikomos mūsų Techninės priežiūros ir remonto sąlygos.

Mūsų siūlomos paslaugos

Kontaktiniai duomenys

Canon Giessen GmbH
Factory Service Center
Canonstraße 1
35394 Gießen

Tel. +37080025612566


Tik su taisymu susiję klausimai. Jei turite kitų klausimų, naudingos informacijos rasite mūsų palaikymo svetainėje.

Canon Professional Services
Canon Professional Services

Darbo laikas

Pirmadieniais–penktadieniais: nuo 08.00 iki 12.00 ir nuo 13.00 iki 15.30

Techninės priežiūros ir remonto sąlygos

Prieš siųsdami gaminį į „Canon“ gamyklinės techninės priežiūros centrą, susipažinkite su mūsų techninės priežiūros ir remonto sąlygomis.

Jums taip pat reikės...