Remonto procesas
Remonto kainos, procesas ir forma. Prieš siųsdami gaminį remontuoti, susipažinkite su mūsų remonto procesu.
„Canon“ gamyklinės techninės priežiūros centrai (FSC) – tai „Canon“ priklausantys techninės priežiūros centrai. Esame „Canon“ gaminių gamintojai, todėl manome, kad mūsų klientams turi būti pelnytai teikiamas geriausias klientų aptarnavimas ir gaminių palaikymas.
Kiekviename „Canon“ gamyklinės techninės priežiūros centre dirba aukštos kvalifikacijos meistrai, naudojami naujausi įrankiai ir įranga bei yra įrengta moderniausia infrastruktūra, pritaikyta įvairioms „Canon“ produktų asortimento techninės priežiūros paslaugoms teikti.
Priklausomai nuo to, esate įmonė ar naudotojas, gaminio remontą galite suorganizuoti, kaip nurodyta toliau.
Jei esate klientas:
Jei „Canon“ komercinės garantijos laikotarpis baigėsi arba gedimo pobūdis į ją neįtrauktas, siūlome pasinaudoti įvairiomis Mokamo remonto galimybėmis (Fiksuotos kainos remontas, Remonto ribinė suma arba Pasiūlymas dėl laiko ir kainos), priklausomai nuo jūsų gaminio (-ių).
Visoms mūsų Mokamo remonto galimybėms taikomos mūsų Techninės priežiūros ir remonto sąlygos.
Remonto kainos, procesas ir forma. Prieš siųsdami gaminį remontuoti, susipažinkite su mūsų remonto procesu.
Canon Giessen GmbH
Factory Service Center
Canonstraße 1
35394 Gießen
Tel. +37080025612566
Pirmadieniais–penktadieniais: nuo 08.00 iki 12.00 ir nuo 13.00 iki 15.30
Prieš siųsdami gaminį į „Canon“ gamyklinės techninės priežiūros centrą, susipažinkite su mūsų techninės priežiūros ir remonto sąlygomis.
Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu
Užregistruokite savo produktą ir valdykite savo „Canon iD“ paskyrą
Raskite remonto centrą arba raskite naudingos informacijos apie mūsų remonto procesą