Canon Factory Service Centre techninės priežiūros ir remonto sąlygos
Jei jums prireiks atsiųsti savo „Canon“ produktą techninei priežiūrai ar remontui atlikti, bus taikomos šios sąlygos ir nuostatos.
TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR REMONTO SĄLYGOS
Šiame Techninės priežiūros ir remonto sąlygų dokumente nustatomos konkrečios sąlygos ir nuostatos, taikomos bet kokiai „Canon“ produktų (toliau – „Produktai“) techninei priežiūrai arba remontui, kuriuos atlieka „Canon Europe N.V.“ gamyklinės techninės priežiūros centras (angl. „Factory Service Centre“, FSC). Atidžiai jas perskaitykite prieš pateikdami bet kokį techninės priežiūros ar remonto užsakymą FSC. Pateikdami užsakymą sutinkate su šiomis techninės priežiūros ir remonto sąlygomis.
1. INFORMACIJA APIE MUS
„Canon Europa N.V.“ gamyklinės techninės priežiūros centras (toliau – „Canon“, mes, mūsų ir pan.) – tai Nyderlanduose registruota įmonė, registracijos numeris yra 33166721. Mūsų registruotosios buveinės adresas yra Bovenkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Nyderlandai. Mūsų PVM mokėtojo kodas yra DE174637330.
2. TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR REMONTO PASLAUGŲ UŽSAKYMAS IŠ „CANON“
2.1 Norint užsisakyti Techninės priežiūros ar remonto paslaugą iš „Canon“ ir sudaryti tarpusavio sutartį, reikia atlikti toliau nurodytus veiksmus.
- Prisijunkite prie savo Business Account (verslo paskyros) arba Canon Account („Canon“ paskyros) (kuri tinkama) ir eikite į skiltį „Support“ (palaikymas), kur galėsite pateikti techninės priežiūros ar remonto paslaugų prašymus.
- Arba, jei esate vartotojas (be „Canon“ paskyros), vadovaukitės mūsų palaikymo svetainėje pateiktais veiksmais norint užsakyti remontą arba užsakyti techninę priežiūrą.
- Techninės priežiūros ar remonto užsakymas pateikiamas užpildant prašymo formą ir prašymo procesą užbaigiant mygtuko „Pateikti“ spustelėjimu. Užsakymą galėsite pateikti vadovaudamiesi svetainėje pateiktomis paprastomis instrukcijomis. Atkreipkite dėmesį, kad jūsų Techninės priežiūros ir remonto paslaugų užsakymas bus parengtas sutarties forma tik tada, kai jį apdorosime ir priimsime. Išsaugokite savo užsakymo numerį ir datą, nes jų prireiks ateityje
- Produktui (-ams) atvykus į mūsų gamyklinės techninės priežiūros centrą, gausite patvirtinimą, kad gavome jūsų Produktą (-us).
- Kai jūsų užsakymas bus apdorotas ir Produktas (-ai) įvertintas (-i), mes arba tuojau pat vykdysime jūsų prašymą (atsižvelgiant į toliau aprašytus punktus) arba, jei reikia, susisieksime su jumis prašydami patvirtinimo, jog galime imtis darbų (t. y. Pasiūlymo dėl laiko ir kainos atveju).
- Užsakymo priėmimas ir techninės priežiūros bei remonto sutarties įvykdymas įvyksta, kai pradedame prašomą techninę priežiūrą ar remontą, nebent jums pranešėme, kad nepriimame jūsų užsakymo. Saugosime jūsų sutarties sąlygas, o jūs su užsakymo patvirtinimu gausite jų kopiją.
2.2 Galime nepriimti užsakymų dėl toliau nurodytų priežasčių.
- Produktas (-ai), kuriam (-iems) užsakėte techninę priežiūrą ar remontą, nebepalaikomas (t. y., nebegaminamos atsarginės dalys).
- Buvo pažeistos bet kurios mūsų Techninės priežiūros ir remonto sąlygos arba kitos taikomos sąlygos.
- Jūsų Paskyroje yra negrąžinta skola (jei tai taikoma).
2.3 Jei „Canon“ gauna Techninės priežiūros ir remonto paslaugos užsakymą, kuriame pateikta nepakankamai informacijos (arba pateikta tik jos dalis), ir „Canon“ nepavyksta su jumis susisiekti, jūs taip pat nesusisiekiate ir neatsiimate savo Produkto (-ų), „Canon“ negalės grąžinti jums Produkto (-ų) ir pasilieka teisę jį (juos) pašalinti per tris (3) mėnesius nuo gavimo.
3. TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR REMONTO GALIMYBĖS, APRAŠYMAI IR KAINOS
3.1 Gavę užsakymą informuosime jus kuo greičiau, jei dėl kokių nors priežasčių jūsų užsakyta Techninės priežiūros ar remonto paslauga negalima arba bus neįprastai vėluojama ją suteikti.
3.2 Techninės priežiūros ar remonto užsakymai gali užtrukti, kai paslaugos atliekamos kitoje šalyje, nei produktas (-ai) buvo pirktas (-i), dėl galimo riboto atsarginių dalių prieinamumo arba modelių techninių skirtumų.
3.3 „Canon“ gali suremontuoti arba pakeisti Produktus naujais arba atnaujintais produktais ar dalimis, kurių našumas ir patikimumas prilygsta naujo produkto našumui ir patikimumui. Taip pat „Canon“ gali pakeisti Produktus atitinkamais modeliais, jei originalus modelis nebegaminamas. Atnaujintos detalės arba Produktai bus naudojami tik tuo atveju, jei juos naudoti leidžiama pagal atitinkamos šalies, kurioje atliekamas remontas, teisės aktus.
3.4 Visos kainos nurodomos mūsų Profesionalios techninės priežiūros centro vietos valiuta, įskaitant PVM ir pristatymo mokesčius, nebent aiškiai nurodyta kitaip. Techninės priežiūros ar remonto paslaugų kaina kartais gali keistis, tačiau tai neturės įtakos jokiam užsakymui, kurį jau priėmėme.
3.5 Tvarkydami jūsų užsakymą paprastai patikriname svetainėje pateiktas Techninės priežiūros ir remonto paslaugų kainas, ir, jei teisinga Techninės priežiūros ir remonto paslaugos kaina yra mažesnė už mūsų nurodytą kainą, jums reikės sumokėti mažesniąją sumą.
3.6 Tiek, kiek leidžiama pagal galiojančius įstatymus, nesame įsipareigoję teikti Techninės priežiūros ar remonto paslaugos už neteisingą (mažesnę) kainą, jei kainodaros klaida yra akivaizdi ir neabejotina, ir jūs galėjote pagrįstai suprasti, jog tai yra kainodaros klaida.
4. REMONTO PASLAUGOS PAGAL „CANON“ KOMENRCINĘ GARANTIJĄ
4.1 Daugeliui „Canon“ produktų, be klientams taikomų įstatymais numatytų teisių, taip pat siūlome savanoriškas „Canon“ gamintojo komercines garantijas. Šioms garantijoms taikomos visos sąlygos. Kai tai taikoma, atitinkama informacija apie garantiją pateikiama su jūsų Produktu arba ją galima rasti mūsų Garantijų centre.
4.2 Atlikti garantinį remontą įsipareigojama tik gavus atitinkamus dokumentus, reikalingus garantijos statusui patvirtinti, kaip nurodyta konkrečiose jūsų Produktui taikomose „Canon“ komercinės garantijos sąlygose.
4.3 Gavę užsakymą atlikti garantinį remontą, kai garantija laikoma negaliojančia, informuosime jus nurodydami defekto pobūdį, pateiksime fotografinius įrodymus (jei reikia) ir pasiūlysime Fiksuotos kainos remonto paslaugą (jei remontas įmanomas) ir (arba) pateiksime Pasiūlymą dėl laiko ir kainos. Jei visgi atmesite Fiksuotos kainos remonto paslaugą arba Pasiūlymą dėl laiko ir kainos, atmetimo mokestis nebus taikomas.
4.4 Gavę užsakymą atlikti garantinį remontą, kai garantija laikoma negaliojančia dėl akivaizdžių pažeidimų dėl smūgių ar netinkamo naudojimo, o Pasiūlymą dėl laiko ir kainos atmetate, atmetimo mokesčio netaikysime, bet galime taikyti grąžinamojo siuntimo mokestį.
4.5 Gavę užsakymą atlikti garantinį remontą, tačiau technine diagnostika nenustatę gedimo, grąžinsime Produktą (-us) nesutaisytą (-us), bet galime taikyti grąžinamojo siuntimo mokestį.
4.6 Atlikdami garantinį remontą, Produktą (-us) suremontuosime pagal gamintojo specifikacijas.
5. ĮSTATYMAIS NUMATYTOS VARTOTOJŲ TEISĖS IR GARANTIJOS
Įsigiję Produktą (-us) kaip vartotojas, taip pat galite pasinaudoti įstatymais numatytomis teisėmis pagal Europos Sąjungos (ES) ir (arba) jūsų nacionaliniais įstatymais dėl defektų turinčių ar specifikacijų neatitinkančių prekių pardavimo. Šios teisės (įskaitant teisę remontuoti, pakeisti arba atgauti sumą tam tikrose situacijose) taikomos visiems klientams, tačiau trukmė priklauso nuo įsigijimo šalies. Šios teisės taikomos visoms prekėms, kurias įsigyjate iš produktų pardavėjo. Galite pasinaudoti šiomis teisėmis pardavėjo atžvilgiu, nepriklausomai nuo to, ar jūsų prekės dengiamos kuria nors iš mūsų „Canon“ komercinių garantijų. Jūsų teisių nepažeidžia jokia šių sąlygų nuostata ar kas nors kito. Jei norite pasinaudoti savo teisėmis, susisiekite su savo pardavėju.
Daugiau informacijos apie klientų teisės gausite susisiekę su vietine klientų konsultavimo tarnyba.
6. FIKSUOTOS KAINOS PASLAUGOS IR MOKAMAS REMONTAS
6.1 Daugeliui „Canon“ produktų siūlome įvairias Fiksuotos kainos paslaugas ir Mokamą remontą (Fiksuotos kainos remontą, Remontą pagal ribinę sumą arba Pasiūlymą dėl laiko ir kainos). Šiems pasiūlymams taikomos papildomos specialiosios sąlygos ir nuostatos, nurodytos punktuose 7, 8, 9 ir 10.
6.2 Gavę užsakymą, atliksime techninę diagnostiką ir, nenustatę jokių taikytinų išimčių, imsimės vykdyti Fiksuotos kainos paslaugą ir Mokamą remontą (tik Fiksuotos kainos remontą ir Remontą pagal ribinę sumą). Pasiūlymo dėl laiko ir kainos atveju remonto paslaugos bus vykdomos tik jums priėmus mūsų pateiktą pasiūlymą.
6.3 Visuose jums pateikiamuose Fiksuotos kainos paslaugų pasiūlymuose įskaičiuotas darbas, standartinio pristatymo mokestis ir PVM. Į Fiksuotos kainos paslaugų pasiūlymą neįskaičiuota atsarginių dalių kaina (išskyrus atvejus, kai tai nurodyta Paslaugos apimtyje).
6.4 Į visus Mokamo remonto paslaugų (Fiksuotos kainos remonto, Remonto pagal ribinę sumą arba Pasiūlymo dėl laiko ir kainos) pasiūlymus įskaičiuotos atsarginės dalys, darbas, standartinio pristatymo mokestis ir PVM.
6.5 Vykdydami Mokamo remonto paslaugas (Fiksuotos kainos remontą, Remontą pagal ribinę sumą arba Pasiūlymą dėl laiko ir kainos) stengsimės remontą atlikti taip, kaip nurodyta. Tačiau pasiliekame teisę anuliuoti sutartį, jei vėliau nustatysime, kad remontas negali būti atliktas dėl kokios nors priežasties (t. y., nebėra galimybės gauti atsarginių dalių), ir, jei tai bus būtina, susisieksime su jumis ir pateiksime alternatyvius pasiūlymus (jei to prireiks).
6.6 Gavę užsakymą atlikti Mokamą remontą (Fiksuotos kainos remontą, Remontą pagal ribinę sumą arba Pasiūlymą dėl laiko ir kainos), tačiau technine diagnostika nenustatę gedimo, grąžinsime Produktą (-us) nesutaisytą (-us), bet galime taikyti grąžinamojo siuntimo mokestį.
6.7 Atlikdama Mokamą remontą, „Canon“ suremontuos Produktą (-us) pagal gamintojo specifikacijas.
6.8 Gamybai ir medžiagoms, kurias „Canon“ naudojo Mokamam remontui (Fiksuotos kainos remontui, Remontui pagal ribinę sumą arba Pasiūlymui dėl laiko ir kainos) atlikti, suteikiama šešių (6) mėnesių garantija nuo remonto datos, kuria užtikrinama, jog Produktą įprastai naudojant nebus jokių defektų. Mūsų įsipareigojimas pagal tokią remonto garantiją, kai teikiamos Remonto pagal ribinę sumą ir Pasiūlymo dėl laiko ir kainos paslaugos, apsiriboja pirminių defektų taisymu, tačiau Fiksuotos kainos remonto atveju ši garantija išplečiama ir apima visus elektrosmechaninius gedimus.
6.9 Remonto garantija negalioja, jei remontą atlieka neįgalioti techninės priežiūros centrai arba jei įranga buvo naudojama netinkamai, buvo neprižiūrima, sugadinta arba jei defektas atsirado dėl baterijos nuotėkio ir skysčių padarytos žalos.
7. FIKSUOTOS KAINOS PASLAUGOS
7.1 Daugeliui „Canon“ produktų siūlome įvairias techninės priežiūros paslaugas. Kiekvienos Techninės priežiūros paslaugos apimtį (įskaitant svarbią informaciją) galima rasti mūsų Techninės priežiūros paslaugų puslapyje, o pateikus užsakymą dėl Techninės priežiūros paslaugos, jis bus laikomas įgaliojimu mums vykdyti techninės priežiūros paslaugą ir kainos pasiūlymas nebus pateiktas. Jei atliekant jūsų užsakytą Techninės priežiūros paslaugą bus nustatytas Produkto (-ų) gedimas, susisieksime su jumis ir paprašysime pirkimo įrodymo kopijos, kad patvirtintume jūsų „Canon“ komercinę garantiją (jei ji dar nepateikta), arba, jei „Canon“ komercinė garantija jūsų Produktui (-ams) nebegalioja – kad aptartumėte Mokamo remonto (t. y. Fiksuotos kainos remonto, Remonto pagal ribinę sumą arba Pasiūlymo dėl laiko ir kainos) galimybes.
7.2 Daugeliui „Canon“ produktų siūlome įvairias Naujinimo paslaugas. Kiekvienos Naujinimo paslaugos apimtį (įskaitant svarbią informaciją) galima rasti mūsų Naujinimo paslaugų puslapyje, o pateikus užsakymą dėl Naujinimo paslaugos, jis bus laikomas įgaliojimu mums vykdyti Naujinimo paslaugą ir kainos pasiūlymas nebus pateiktas. Jei atliekant jūsų užsakytą Naujinimo paslaugą bus nustatytas Produkto (-ų) gedimas, susisieksime su jumis ir paprašysime pirkimo įrodymo kopijos, kad patvirtintume jūsų „Canon“ komercinę garantiją (jei ji dar nepateikta), arba, jei „Canon“ komercinė garantija jūsų Produktui (-ams) nebegalioja – kad aptartumėte Mokamo remonto (t. y. Fiksuotos kainos remonto, Remonto pagal ribinę sumą arba Pasiūlymo dėl laiko ir kainos) galimybes.
7.3 Kai kuriems „Canon“ produktams siūlome įvairias Skubias paslaugas. Kiekvienos Skubios paslaugos apimtį (įskaitant svarbią informaciją) galima rasti mūsų Skubių paslaugų puslapyje, o pateikus užsakymą dėl Skubios paslaugos, jis bus laikomas įgaliojimu mums vykdyti Skubią paslaugą. Kaip apibrėžia Paslaugų apimtis, jei negalėsime laikytis nustatyto termino, priemokos už šias paslaugas jūsų užsakymui nebus taikomos.
8. FIKSUOTOS KAINOS REMONTAS
8.1 Daugeliui „Canon“ produktų siūlome Fiksuotos kainos remonto (FPR) paslaugas, taikomas defektams, atsirandantiems dėl:
- įprasto nusidėvėjimo;
- komponentų gedimo įprastomis eksploatavimo sąlygomis.
8.2 Gavę užsakymą, atliksime techninę diagnostiką ir, nenustatę jokių taikytinų išimčių, imsimės vykdyti Fiksuotos kainos remontą. Fiksuotos kainos remonto atveju anuliuosime pasiūlymą, jei bus nustatyta, kad defektas atsirado dėl bet kokių kitų aplinkybių, įskaitant toliau nurodytus atvejus (bet jais neapsiribojant):
- netinkamo naudojimo, pažeidimų ar defektų, atsiradusių dėl netinkamo laikymo, pernelyg smarkaus smūgio / sukrėtimo / skysčių arba pašalinių medžiagų padarytos žalos;
- pernelyg didelės žalos, atsiradusios dėl netinkamos įtampos įvesties;
- netinkamos produkto pakuotės, grąžinant jį į PSC;
- „Canon“ neįgaliotų meistrų atliekamo produkto remonto, modifikacijų, gadinimo.
8.3 Jei gauname užsakymą atlikti Fiksuotos kainos remontą, bet FPR pasiūlymas laikomas negaliojančiu, informuosime jus nurodydami defekto pobūdį, pateiksime fotografinius įrodymus ir (jei remontas įmanomas) pateiksime Pasiūlymą dėl laiko ir kainos. Jei visgi atmesite Pasiūlymą dėl laiko ir kainos, atmetimo mokesčio neimsime, tačiau galime taikyti grąžinamojo siuntimo mokestį.
8.4 Gavę užsakymą atlikti Fiksuotos kainos remontą, tačiau jums atmetus FPR pasiūlymą (arba nepateikus atsakymo per trisdešimt (30) dienų), grąžinsime Produktą (-us) nesutaisytą (-us), tačiau galime taikyti grąžinamojo siuntimo mokestį.
9. REMONTAS PAGAL RIBINĘ SUMĄ
9.1 Daugeliui „Canon“ produktų, vietoje Pasiūlymo dėl laiko ir kainos, siūlome galimybę nustatyti ribinę sumą remontui (t. y. maksimalų mokestį už remontą), tačiau taikoma minimali suma (t. y. nuo 200,00 EUR su PVM).
9.2 Gavę Remonto pagal ribinę sumą užsakymą, laikysime jį įgaliojimu atlikti remonto darbus ir nepateiksime kainos pasiūlymo. Jei remontą galima atlikti už mažesnį mokestį, nei nurodytas Remonto limitas, turėsime sumokėti mažesnę sumą.
9.3 Jei gauname užsakymą Remontui pagal konkrečią ribinę sumą, tačiau atlikę techninę diagnostiką nustatome, kad remonto suma viršys ribą, pateiksime jums Pasiūlymą dėl laiko ir kainos ir lauksime jūsų patvirtinimo tęsti. Jei visgi atmesite Pasiūlymą dėl laiko ir kainos, atmetimo mokesčio neimsime, tačiau galime taikyti grąžinamojo siuntimo mokestį.
10. PASIŪLYMAS DĖL LAIKO IR KAINOS
10.1 Daugeliui „Canon“ produktų teikiame Pasiūlymus dėl laiko ir kainos. Gavę užsakymą, atliksime techninę diagnostiką ir pateiksime pasiūlymą, kuriame bus nurodytos numatomos jūsų Produkto (-ų) remonto išlaidos. Pasiliekame teisę prireikus peržiūrėti pateiktą pasiūlymą (t. y. kai nustatoma tolesnė žala / gedimas, apie kurį nebuvo pranešta).
10.2 Skaičiuojant galutinę remonto kainą, jums pateiktam Pasiūlymui dėl laiko ir kainos taikomas dešimties (10) procentų (%) leistinas nuokrypis. Jei galutinė remonto kaina viršys leistiną nuokrypį, susisieksime su jumis, kad aptartume ir (arba) pateiktume atnaujintą Pasiūlymą dėl laiko ir kainos, ir lauksime jūsų patvirtinimo tęsti.
10.3 Pateikus Pasiūlymą dėl laiko ir kainos, jis galios trisdešimt (30) dienų nuo pateikimo datos.
10.4 Kai gauname užsakymą Pasiūlymui dėl laiko ir kainos ir pateikiame jums pasiūlymą, nebegalite grįžti prie Fiksuotos kainos remonto pasiūlymo (jei jo kaina yra mažesnė).
10.5 Kai pateikiame Pasiūlymą dėl laiko ir kainos, bet jūs jį atmetate, taikome 36,30 EUR atmetimo mokestį su PVM, kuris padengs mūsų patirtas išlaidas (t. y. dėl jūsų produkto (-ų) apžiūros ir surinkimo). Stengsimės iš naujo surinkti jūsų produktą (-us) ir grąžinti tokios būklės, kokios jis (jie) buvo gautas (-i), bet nesame jums atsakingi už jokius nuostolius ar žalą, patirtus to nepadarius. Mokestis už atmetimą bus nustatytas tokiu būdu:
- (i) jei Pasiūlymas dėl laiko ir kainos taikomas keliems produktams (pvz., fotoaparatui ir objektyvui) ir jūs atmetate visą pasiūlymą, taikysime tik vieno pasiūlymo atmetimo mokestį (sumą, nurodytą 10.5 punkte);
- (ii) jei Pasiūlymas dėl laiko ir kainos taikomas keliems produktams (pvz., fotoaparatui ir objektyvui) ir jūs atmetate tik dalį pasiūlymo (t. y. atmetate vieno (1) iš produktų pasiūlymą), netaikysime pasiūlymo atmetimo mokesčio.
11. MOKĖJIMAS
11.1 Įvykdę Techninės priežiūros ar remonto užsakymą, informuosime jus, kad prieš išsiunčiant produktą (-us) arba jį (juos) atsiimant (jei taikoma) turite atlikti mokėjimą, nebent turite mūsų paskyrą ir esame raštu susitarę dėl kitokių mokėjimo sąlygų.
11.2 Priimame mokėjimus per jūsų Verslo paskyrą, „Canon“ paskyrą arba, jei esate vartotojas (neturintis „Canon“ paskyros), galite pasiekti savo prašymą sumokėti čia arba sumokėti banko pavedimu į „Deutsche Bank AG“.
11.3 Paskyrą turintys klientai mokėjimą turi atlikti per nustatytą laikotarpį (t. y. per trisdešimt (30) dienų nuo sąskaitos išrašymo datos), dėl kurio esame susitarę raštu. Jei mokėjimą atlikti vėluojama, pagal mūsų susitarimą turime teisę taikyti palūkanas ir (arba) fiksuotą kompensacijos mokestį už išieškojimo išlaidas. Be to, pasiliekame teisę reikalauti atlyginti žalą, patirtą dėl pavėluoto mokėjimo ar nemokėjimo.
11.4 Jei gavę mūsų pranešimą dėl reikalingo mokėjimo atsisakote jį atlikti per tris (3) mėnesius nuo pranešimo datos, mums bus taikoma readmisijos teisė – tai teisė parduoti produktą (-us) siekiant kompensuoti išlaidas, kurias patyrėme jūsų vardu.
12. SULAIKYMO, KOMPENSAVIMO IR PERLEIDIMO TEISĖ
12.1 Sulaikymo teisė, kuri atsiranda dėl tų pačių teisinių santykių, bet skirtingų sutartinių santykių, nėra taikoma.
12.2 Jūsų (mūsų sutarties partnerio) pateiktų priešieškinių kompensavimas netaikomas, jei šie priešieškiniai nėra teisiškai pagrįsti arba yra neginčijami.
12.3 Jūsų ieškiniai negali būti perleisti trečiosioms šalims be rašytinio „Canon“ sutikimo.
13. JŪSŲ INFORMACIJA
13.1 Informaciją apie jus tvarkome pagal mūsų Vartotojų privatumo politiką arba Verslo privatumo politiką.
13.2 Imsimės visų pagrįstų atsargumo priemonių, kad jūsų prašymo ir mokėjimo (jei taikoma) informacija būtų saugi. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad negalime būti laikomi atsakingi už jokius nuostolius, kuriuos galite patirti, jei trečioji šalis, kuriai neturime jokių įsipareigojimų, gautų neteisėtą prieigą prie bet kokių duomenų, kuriuos pateikiate prisijungdami prie svetainės arba kreipdamiesi dėl Techninės priežiūros ar remonto paslaugų, jei tai nėra mūsų aplaidumo pasekmė.
14. MŪSŲ ATSAKOMYBĖ JUMS
14.1 Stengsimės užtikrinti jūsų Produkto (-ų) saugumą, kol jis (jie) bus mūsų žinioje. Tačiau, nors dėsime visas pastangas grąžinti jūsų Produktą (-us) ir bet kokią įrašomąją laikmeną ar priedus, negalime prisiimti jokios atsakomybės ir mokėti kompensacijų už įrašomųjų laikmenų praradimą.
14.2 Negalime būti laikomi atsakingi už žalą ar nuostolius, padarytus jūsų produktui (-ams), atsiųstam (-iems) mums pagal Techninės priežiūros arba remonto užsakymą arba išsiųstam (-iems) atgal įvykdžius Techninės priežiūros arba remonto užsakymą, išskyrus tada, kai tai atsitinka dėl įrodyto mūsų aplaidumo. Patyrus žalą ar nuostolius transportuojant, siuntos kurjeris privalo ištirti žalą ar nuostolius. Mes neprisiimame atsakomybės už jokius netiesioginius ar pasekminius nuostolius, žalą ar išlaidas.
14.3 Gavę produktą (-us) pagal Techninės priežiūros ar remonto užsakymą, turite patikrinti, ar visos prekės buvo grąžintos, ir patvirtinti produkto (-ų) būklę. Jei iš karto nepranešėte mums apie problemas, laikome tai patvirtinimu, kad produktas (-ai) ar prekė (-ės) buvo gauti ir yra geros būklės.
14.4 Didžiausias nuostolis arba žala, už kurią būsime atsakingi pagal šias Techninės priežiūros ir remonto sąlygas, apsiriboja mūsų kurjerio gabenamo produkto pakeitimo verte (žalos ar nuostolių atveju) ir suma, kurią mums sumokėjote už Techninės priežiūros ir remonto paslaugą (jei taikoma), su kuria susiję jūsų patirti nuostoliai ar žala.
14.5 Mes jokiu būdu neatsisakome ir neapribojame savo atsakomybės dėl: a) mirties ar sužalojimo, kuriuos sukėlė mūsų aplaidumas; b) sukčiavimo arba klaidinančios informacijos teikimo bei didelio aplaidumo; c) įstatymų numatytų sąlygų pažeidimo, ir jokiu būdu neatsisakome ir neapribojame savo atsakomybės daugiau, nei leidžiama pagal galiojančius įstatymus.
Niekas šiame punkte ar kitose šių Techninės priežiūros ir remonto sąlygose neriboja arba neturi neigiamos įtakos jūsų įstatymais numatytoms teisėms. Informacijos apie klientų teisės gausite susisiekę su vietos klientų konsultavimo tarnyba.
15. ĮVYKIAI, KURIŲ NEKONTROLIUOJAME
Nebūsime atsakingi už savo įsipareigojimų pagal šias Techninės priežiūros ir remonto sąlygas nevykdymą arba vėlavimą juos vykdyti, jei jų negalima priskirti mums pagal šias Techninės priežiūros ir remonto sąlygas, kitas taikomas sąlygas ir nuostatas arba taikomus įstatymus, įskaitant (bet tuo neapsiribojant) įvykius, kurių mes pagrįstai nekontroliuojame – tai gamtinės sąlygos, gaisras, potvyniai, stichinės nelaimės, sprogimai, karas (paskelbtas arba ne), terorizmo aktai, ginčai pramonėje (nesvarbu, ar juose dalyvauja mūsų darbuotojai, ar ne) arba vietos ar centrinės valdžios ar kitų kompetentingų institucijų veiksmai, taip pat kiti force majeure įvykiai pagal galiojančius įstatymus.
16. GINČŲ SPRENDIMAS
16.1 Jei turėsite ginčą, susijusį su mūsų tarpusavio sutartimi, visų pirma kreipkitės į mus el. pašto adresu Lithuania@cc.canon-europe.com ir pabandykite išspręsti ginčą su mumis. Taip pat galite rašyti mums šiuo adresu: Canon Giessen GmbH, Factory Service Center, Canonstrasse 1, 35394, Giessen, Germany (Vokietija).
16.2 Jei mes turėsime ginčą, susijusį su mūsų tarpusavio sutartimi, taip pat sieksime kreiptis į jus tiesiogiai ir išspręsti šią problemą. Naudosime kontaktinius duomenis, kuriuos nurodėte atitinkamame užsakyme arba bet kurioje susijusioje paskyroje, užregistruotoje pas mus.
16.3 Mažai tikėtinu atveju, jei nepavyktų išspręsti ginčo, aptarsime su jumis veiksmingą nepriklausomą ginčo sprendimo būdą. Tai jokiu būdu neturi įtakos jūsų teisėms kreiptis į atitinkamą vietos vartotojų teisių apsaugos instituciją ir (arba) atitinkamą teismą.
17. ŠIŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR REMONTO SĄLYGŲ NAUJINIMAI IR PAKEITIMAI
17.1 Galime kartais keisti arba naujinti šias sąlygas ir nuostatas.
17.2 Tarpusavio sutartyje galios toji Techninės priežiūros ir remonto sąlygų dabartinė versija, kuri yra rodoma ir pateikiama mūsų svetainėje tuo metu, kai pateikiamas prašymas dėl Techninės priežiūros ir remonto.
18. TAIKOMI ĮSTATYMAI IR JURISDIKCIJA
18.1 Šioms Techninės priežiūros ir remonto paslaugų sąlygoms taikomi Anglijos įstatymai. Tai reiškia, kad su mumis sudarytai Techninės priežiūros ar remonto paslaugų pirkimo sutarčiai ir bet kokiems ginčams ar pretenzijoms, kylantiems iš jos arba su ja susijusiems, bus taikomi Anglijos įstatymai. Jei su jumis sudaroma sutartis kaip su vartotoju, prieš tai nurodytiems veiksmams bus taikomi jūsų gyvenamosios šalies įstatymai.
18.2 Jūs ir mes kartu sutinkame, kad Anglijos ir Velso teismai turės neišimtinę jurisdikciją. Jei su jumis sudaroma sutartis kaip su vartotoju, turite teisę pareikšti ieškinį savo nuolatinės gyvenamosios vietos teismuose, savo gyvenamojoje šalyje.
19. KITOS SĄLYGOS
19.1 Šiose Techninės priežiūros ir remonto sąlygose raštu nurodytos jūsų sutarties dėl Techninės priežiūros ar remonto pirkimo sąlygos. Jei kuri nors šių Techninės priežiūros ir remonto sąlygų pastraipa ar dalis bus pripažinta neteisėta, negaliojančia arba neįgyvendinama, tai neturės įtakos jokiai kitai Techninės priežiūros ir remonto sąlygų daliai ir ji liks galioti visa apimtimi bei bus taikoma mūsų tarpusavio sutarčiai.
19.2 Bet kokia mūsų tarpusavio sutartis yra sudaroma tik tarp jūsų ir mūsų. Jokia trečioji šalis neturės jokių teisių primesti savo sąlygas.
19.3 Galime sudaryti subrangos sutartį arba perduoti pagal mūsų tarpusavio sutartį taikomas teises ir įsipareigojimus kitai organizacijai. Tokiu atveju pranešime jums, jei to reikalaujama pagal galiojančius teisės aktus, tačiau tai neturės įtakos sutartyje numatytoms jūsų teisėms ar mūsų įsipareigojimams.
20. SUSISIEKITE SU MUMIS
Jei turite klausimų ar norite pasiteirauti apie techninės priežiūros ar remonto procesą arba perkate techninės priežiūros arba remonto paslaugas, kreipkitės į mus el. pašto adresu Lithuania@cc.canon-europe.com arba skambinkite mūsų klientų aptarnavimo tarnybai numeriu
+37 080025612566. Mūsų klientų aptarnavimo komanda mielai jums padės.
SĄLYGOS ATNAUJINTOS:2024 m. rugsėjo 13 d
Jums taip pat reikės...
Susisiekite su mumis
Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu
Remontas
Raskite remonto centrą arba raskite naudingos informacijos apie mūsų remonto procesą
Perdirbimas
Sužinokite daugiau apie „Canon“ kasečių perdirbimo programą
„Canon“ paskyra
Užregistruokite savo produktą ir valdykite savo „Canon“ paskyrą