Canon Professional Service Center
Paslaugų atlikimo termino informacija
Gauname daug užklausų, tad šiuo metu šiek tiek vėluojame atlikti remontą bei suteikti paslaugas, todėl nėra fiksuoto remonto atlikimo termino (išskyrus mūsų CPS klientams).
Užklausos gali būti apdorojamos per vidutiniškai 3 savaites ar ilgiau: tai priklauso nuo dalių prieinamumo ar technikų užimtumo.
Todėl jei paslaugos užklausa nėra skubi (t.y. nėra gedimo) rekomenduojame apsvarstyti galimybę išsiųsti produktą vėliau.
Norime užtikrinti, kad mūsų „Canon“ profesionalios techninės priežiūros / gamyklinis techninės priežiūros centras skiria visus galimus išteklius ir imasi ryžtingų veiksmų, kad kaip įmanoma greičiau pašalintų sutrikimus.
Esame įsipareigoję užtikrinti, kad techninės priežiūros paslaugų ir remonto užklausos būtų vykdomos kiek įmanoma greičiau, ir norėtume jums padėkoti už jūsų kantrybę, kol mes stengiamės pašalinti šį sutrikimą.
Norėdami gauti daugiau informacijos, lankykitės šiame puslapyje. Jeigu jums reikia skubaus palaikymo arba nerimaujate dėl konkretaus savo atvejo, susisiekite su mumis – mūsų palaikymo komanda visada yra pasiruošusi padėti.
Kas yra „Canon“ Professional Service Centre?
Mūsų siūlomos paslaugos
-
Techninė priežiūra ir remontas
Techninės priežiūros ir remonto kainos, procesas ir forma. Prieš siųsdami produktą techninės priežiūros paslaugai suteikti ar remontuoti, susipažinkite su mūsų techninės priežiūros paslaugos suteikimo ir remonto procesu.
-
Techninė priežiūra
Pasirūpinkite tinkamu įrangos veikimu pasirinkdami gaminių priežiūros paketus, į kuriuos įeina valymo, tikrinimo ir reguliavimo paslaugos.
-
Naujinimai
Pagerinkite pasirinktų „Canon EOS“, „Cinema EOS“ ir XA / XF fotoaparatų našumą, kad galėtumėte kurti dar labiau dėmesį prikaustančias istorijas.
-
Skubus
Jei skubate, siūlome pasinaudoti jutiklių valymo paslauga „Kol laukiate“ (angl. „While-You-Wait“)" ir galimybe atlikti techninę priežiūrą greičiau.
-
Garantija
Garantijos nuostatos ir sąlygos, DUK ir garantinio aptarnavimo kontaktiniai duomenys.
Produktai, kuriuos aptarnaujame
„Canon“ Progessional Service Center teikia didelio „Canon“ gaminių asortimento palaikymą, įskaitant:
- fotoaparatus ir objektyvus (EOS, IXUS, „PowerShot“)
- vaizdo kameras ir objektyvus („Cinema EOS“, LEGRIA, XA / XF / ME serijos gaminius)
- Transliavimo objektyvai
- Profesionalūs ekranai
- Nuotolinės PTZ
- Žiūronai
- Projektoriai
- kitus gaminius („Zoemini“, skaičiuotuvus, pristatymų įrankius ir kt.)
Atkreipkite dėmesį, kad su kai kuriais gaminiais susijusių tam tikrų paslaugų galime neteikti, pavyzdžiui, jei nebėra atsarginių dalių.
Susisiekite su mumis
Canon Professional Service Center
Krokslätts Fabriker 16,
431 37
Mölndal – Kryptys
Tel: +46 8 519 923 69
Mail: psc.service@canon.se
Tik su technine priežiūra ir remontu susiję klausimai. Jei turite kitų klausimų, naudingos informacijos rasite mūsų palaikymo svetainėje.
Darbo laikas:
nuo pirmadienio iki ketvirtadienio: 09.00–16.00 val.
penktadieniais: 09.00–15.00 val.
Nedirba švenčių dienomis.
Nuostatos ir sąlygos
Prieš siųsdami produktą į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą, susipažinkite su mūsų techninės priežiūros ir remonto sąlygomis.
Prieš skolindamiesi produktą, susipažinkite su mūsų skolinimo sąlygomis.
Jums taip pat reikės...
-
Susisiekite su mumis
Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu
-
Remontas
Raskite remonto centrą arba raskite naudingos informacijos apie mūsų remonto procesą
-
Perdirbimas
Sužinokite daugiau apie „Canon“ kasečių perdirbimo programą
-
„Canon“ paskyra
Užregistruokite savo produktą ir valdykite savo „Canon“ paskyrą