Informacija apie garantinį aptarnavimą
„CANON“ KOMERCINĖS GARANTIJOS
Daugeliui „Canon“ produktų siūlome savanoriškas „Canon“ gamintojo komercines garantijas, be klientams taikomų įstatymais numatytų teisių. Šioms garantijoms taikomos visos sąlygos. Kai taikoma, atitinkama informacija apie garantiją pateikiama su jūsų produktu arba ją galima rasti taikytiname komercinės garantijos pasiūlyme toliau. Atlikti garantinį remontą įsipareigojama tik gavus atitinkamus dokumentus, reikalingus siekiant patvirtinti garantijos statusą, kaip nurodyta specifinėse „Canon“ komercinės garantijos sąlygose, taikomose jūsų produktui.
KLIENTO ĮSTATYMAIS NUMATYTOS TEISĖS IR GARANTIJOS
Kai įsigyjate produktą (-us) kaip klientas, taip pat galite pasinaudoti įstatymais numatytomis teisėmis pagal Europos Sąjungos (ES) ir (arba) jūsų nacionalinius įstatymus, apimančius prekių, kurios turi defektų ir neatitinka specifikacijų, pardavimą. Šios teisės (įskaitant teisę remontuoti, pakeisti arba atgauti sumą tam tikrose situacijose) taikomos visiems klientams, tačiau trukmė priklauso nuo įsigijimo šalies. Šios teisės taikomos visoms prekėms, kurias įsigyjate iš produktų pardavėjo. Galite pasinaudoti šiomis teisėmis pardavėjo atžvilgiu, nepriklausomai nuo to, ar jūsų prekės dengiamos kuria nors iš mūsų „Canon“ komercinių garantijų. Jūsų teisių nepažeidžia jokia šių sąlygų nuostata ar kas nors kito. Jei norite pasinaudoti savo teisėmis, susisiekite su savo pardavėju.
Daugiau informacijos apie klientų teisės gausite susisiekę su vietine klientų konsultavimo tarnyba.
Jums taip pat reikės...
Susisiekite su mumis
Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu
Canon ID
Užregistruokite savo produktą ir valdykite savo „Canon iD“ paskyrą
Remontas
Raskite remonto centrą arba raskite naudingos informacijos apie mūsų remonto procesą